Forum Discussion
Hey @monique23051,
Ik denk niet dat er echt regels zijn voor het schrijven van een review. je kunt dus zelf bepalen wat je wilt schrijven en hoe.
Dit idee is eigenlijk spontaan ontstaan naar aanleiding van een reactie van mij op het uitbreidingspakket Middelbare School (High School Years) Die reactie had te maken met het feit dat het pakket vooral is gebaseerd op het Amerikaanse schoolsysteem en dat de Nederlandse middelbare scholen heel anders werken.
@Lotje1981 wilde wel ervaringen delen en dat wordt zeker toegejuicht. Als jij dat ook wil voor dit pakket dan kan dat prima hier.
Als je andere pakketten wilt bespreken dan kan je een nieuw onderwerp beginnen of je kunt bijvoorbeeld in de tijdlijn opzoek naar de introducties van de community managers van de pakketten of mijn reactie op de livestreams van De Sims over die pakketten.
Voorheen hadden we op het De Sims bord meer categorieën. maar niet zoveel als op het Engelstalige bord: The Sims 4 | Forum | EA Answers HQ | EN Daar hebben we een Algemene discussie en terugkoppelingscategorie. Als er hier voldoende animo voor blijkt te zijn dan kunnen we dat misschien vragen of de community managers dat ook hier willen introduceren.
Veel plezier met spelen en met schrijven. 😉
Wij kunnen het delen van je mening/beleving etc. natuurlijk alleen maar toejuichen! 😉 Dat is nou precies waar het forum hoofdzakelijk voor bedoeld is.
Het is inderdaad zo dat we hier op het Nederlandstalige Sims forums helaas geen aparte categorieën hebben, zoals Algemene Sims Discussies etc. Maar dat zou de pret niet mogen bederven om een review te schrijven, mocht je dat graag willen doen. Natuurlijk kan dat op het dit forum, zou erg leuk zijn zelfs! 🙌
- Lotje19813 years agoNew Ace
@EA_LeeuwIk ben al bezig met schrijven. Begin eerst met de feiten, daarna ga ik beginnen met mijn mening over de uitbreiding. Ook speel ik het spel voorlopig even zonder CC al mis ik wel de costume nachtkleding. Zijn zo weinig in het spel zelf vooral de volledige outfits. Er mogen van mij best meer pyjama's komen voor de dames.
- 3 years ago@EA_Leeuw @Trismagistos dankjewel beiden voor jullie hulp! Ik vind het wel bruikbaar om af en toe een review te lezen dus ik wil zeker wel eentje (ooit) gaan schrijven. Ik zit momenteel even met mijn gezondheid in de knoei maar goed om te horen dat dit geappricieerd wordt! 🙂
Dankjewel nogmaals, fijne dag/avond,
Groetjes Monique - EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
@monique23051, veel beterschap!
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 23 days ago
- 23 days ago
- 23 days ago
- 30 days ago