Forum Discussion

EA_QueenBee's avatar
EA_QueenBee
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
4 months ago

Heins verdwijnact - Update 01-10-2024

Probleemoplossingen voor het Heins Hulpjes-beloningsevenement en een update over de beloningen van het Lekker Thuis-evenement

Update 01-10-2024

PC: 1.109.207.1020 / Mac: 1.109.207.1220

Console: 2.00

Soel Soel Simmers!

De update van vandaag is bedoeld om enkele problemen aan te pakken die spelers tegenkwamen toen ze deelnamen aan het Heins Hulpjes-beloningsevenement, evenals een speciale update met betrekking tot beloningsvoorwerpen van het Lekker Thuis-evenement dat eerder dit jaar plaatsvond.

• Het team van De Sims 4

Opgeloste problemen en updates

Lekker Thuis-evenement / Basisgame

Met onze update van 18 september hebben we de manier veranderd waarop evenementbeloningen worden opgeslagen. Na deze verandering kwamen we erachter dat sommige Simmers beloningen missen die ze hadden verdiend met het Lekker Thuis-evenement dat we eerder dit jaar organiseerden.

Om ervoor te zorgen dat iedereen de beloningen krijgt die ze hebben verdiend, geven we met de update van vandaag spelers op alle platforms de Lekker Thuis-evenementbeloningen.

Alle Lekker Thuis-evenementbeloningen worden met deze update permanent aan de game toegevoegd voor alle spelers, zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Kun je ze niet vinden? Lees onze gids voor het vinden van je beloningen in Bouwen en Creëer-een-Sim.

Bouwen/Kopen:

• In De Roos Dartbord
  • Casual Comfort Kussen
  • Compact Bar
  • Goud Goed Minikoelkast
  • Goud Goed Verkoopautomaat
  • NanoBak 2.0

Creëer-een-Sim

• Sportkleding
  • Nachthemel Laagjes Ketting
  • De eigenschap 'Oefening baart kunst'
  • Sereniteit Kapsel

We verwachten niet dat dit probleem invloed heeft op het Heins Hulpjes-beloningsevenement, omdat die beloningen aan je EA-account worden gekoppeld en niet alleen op je apparaat worden opgeslagen. We zijn niet van plan om deze beloningen later aan de basisgame toe te voegen. De toevoeging van de Lekker Thuis-evenementbeloningen in de update van vandaag is een eenmalig goedmakertje om je te bedanken voor je geduld terwijl we blijven werken aan het verbeteren van evenementen in De Sims 4.

Heins Hulpjes-beloningsevenement / Basisgame

• We hebben een probleem verholpen waarbij Heins Hulpjes-missies uit de UI verdwenen.
  • We hebben situaties verholpen waarbij spelers op de console hun voortgang kwijtraakten bij het voltooien van missies terwijl ze offline waren.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij de voortgangsbalk voor evenementpunten niet werd bijgewerkt als je offline missies voltooide.
  • We hebben een probleem verholpen waarbij elementen ontbraken in de zoekmelding in het hoofdmenu wanneer deze in bepaalde talen werd weergegeven.
  • Packs/pakketten die je in de game hebt gekocht, worden niet meer twee keer weergegeven op het tabblad Store als je aangepaste filters gebruikt.
  • Diverse verbeteringen aan de UI van het Heins Hulpjes-beloningsevenement.

Veel plezier met De Sims!

7 Replies

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    3 months ago

Er wijn mods die geüpdate moeten worden. JE kan als het goed is ze nu weer terug zetten.

• waaneer is deze evenement voorbij? want ik krijg nog steeds die heins hulpjes- beloningsevenement in mijn game, en ik wil dat weg hebben het verstoord mijn mods. Ik moet nu vanille spelen en dat is saai ik wil mijn mods in mijn game hebben.

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    4 months ago

ik zal je even een PB sturen, omdat ik niet weet of ik dat hier zomaar mag neerzetten... 

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    4 months ago

@Sabouma  schreef:

ik heb trouwens iets opgemerkt: sinds dit event gaande is, is er een bug met betrekking tot "Hein's post" bezorging: de postbode blijft op de kavel aanwezig en "vraagt om aandacht"... tot op heden kan ik dit alleen oplossen door de postbode binnen te vragen en daarna naar huis te sturen.... 

Dat had ik vorige week ook. Hij is wel opgegeven moment wel vanzelf weggegaan.

Ik heb zelf trouwens ook dat de relatiecheat het niet doet. Ik dacht eerst dat het door een getal in de naam de oorzaak was, maar toen ik in cas na cas.fulleditmode de getallen uit de naam gehaald had werkte het ook niet. En niet aleen met magere hein maar bij geen elke naaam.

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    4 months ago

ik heb trouwens iets opgemerkt: sinds dit event gaande is, is er een bug met betrekking tot "Hein's post" bezorging: de postbode blijft op de kavel aanwezig en "vraagt om aandacht"... tot op heden kan ik dit alleen oplossen door de postbode binnen te vragen en daarna naar huis te sturen.... 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 months ago
    Hoi @Sabouma,

Ik heb je bericht hier verplaatst, en ik denk dat het een goed idee is als ik zulke update threads niet meer sluit. Dan is het een stuk makkelijker om feedback over patches te delen.

Als ik heel eerlijk mag zijn: ik vind het zelf ook niks, en als het aan mij lag dan zou je het inderdaad aan en uit kunnen schakelen. Hopelijk houdt de studio er beter rekening mee in de toekomst.
  • Een respons op het bericht geplaatst door @EA_QueenBee : heel leuk en aardig dat er dingen opgelost zijn met betrekking tot problemen met dit event, maar ik had graag een optie gehad om het helemaal uit te schakelen, want ik wil er niet aan deelnemen.... waarom wordt er niet naar de spelers geluisterd? Als ik kijk naar het topic op het Amerikaanse forum dan zijn er ik weet niet hoeveel mensen die ervanaf willen!

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.411 PostsLatest Activity: 4 months ago