Forum Discussion
Hey @pluijmpjel,
Als je een uitbreidingspakker voor De Sims 4 hebt gedownload via de EA app dan moet je het nog toevoegen via de Manage add-ons in de EA app.
Ga daarvoor naar My collection en klik op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4. Kies daarna Add-ons en download de DLC. 'Middelbare School'.
Laat even weten of je het dan wel kunt spelen.
Alvast bedankt.
Dank je wel voor je snelle reactie @Trismagistos
@ik heb hem niet via de app gedownload maar Via de laptop.
Dan werkt het wellicht anders? Ik zie in mijn EAprofiel dat middelbare school is geïnstalleerd maar kan hem dus niet zien in het spel zelf.
tips? Termen die je noemt zie ik niet in mijn profiel op de laptop
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @pluijmpjel,
Even een vraagje. Heb je De Sims 4 gestart via de EA App? Zo niet download deze dan hier: Download the EA app – Powering next generation of PC gaming - Electronic Arts
Zodra je deze app hebt geïnstalleerd kan je De Sims 4 en de uitbreidingspakketten downloaden en spelen.
Laat even weten of je nog hulp nodig hebt.
Veel succes.
- 3 years ago
Nee niet via de app, maar via origin op mijn Mac.
min de download manager staan wel 3 te voltooien paletten waaronder de middelbare school. Maar ik kan niet zien of dit vanzelf gaat (en ik dus geduld moet hebben) of ik nov iets moet doen.- Trismagistos3 years agoHero
Nu ik weet dat je een MacOS gebruikt om De Sims 4 te spelen wordt het een stuk duidelijker, @pluijmpjel.
Als het goed is, kan je op je Mac ongeveer dezelfde procedure volgen als bij de EA app (de EA app is voorlopig alleen beschikbaar voor Windows pc's).
Zorg er dan wel voor dat je het pakket ook download met de downloadmanager van Origin. Zolang dat niet is voltooid zal je moeten nog even moeten wachten. Als je daar staat dat alle pakketten zijn voltooid dan kan je daarna in Origin je uitbreidingspakketten toevoegen. Klik daarvoor in de gamebibliotheek van Origin op de tegel van De Sims 4 en kijk of je nog uitbreidingspakketten open hebt staan.
In het voorbeeld zie je dat het pakket is geïnstalleerd. Misschien moet je in jouw geval installeren nog aanklikken.
Laat even weten of je hiermee verder kunt. Veel succes. 🤞
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 8 days ago
- 16 days ago
- 19 days ago
- 2 months ago