Forum Discussion
Nu ik weet dat je een MacOS gebruikt om De Sims 4 te spelen wordt het een stuk duidelijker, @pluijmpjel.
Als het goed is, kan je op je Mac ongeveer dezelfde procedure volgen als bij de EA app (de EA app is voorlopig alleen beschikbaar voor Windows pc's).
Zorg er dan wel voor dat je het pakket ook download met de downloadmanager van Origin. Zolang dat niet is voltooid zal je moeten nog even moeten wachten. Als je daar staat dat alle pakketten zijn voltooid dan kan je daarna in Origin je uitbreidingspakketten toevoegen. Klik daarvoor in de gamebibliotheek van Origin op de tegel van De Sims 4 en kijk of je nog uitbreidingspakketten open hebt staan.
In het voorbeeld zie je dat het pakket is geïnstalleerd. Misschien moet je in jouw geval installeren nog aanklikken.
Laat even weten of je hiermee verder kunt. Veel succes. 🤞
Of kan het met de iOS versie te maken hebben. Ze heeft El capitain 10.11.6
- Trismagistos3 years agoHero
Als het goed is zou je ook op een El Capitan 10.11.6 De Sims 4 moeten kunnen spelen, @pluijmpjel,
Het kan zijn dat je toch ook even naar de andere specificaties moet kijken om je ervan te verzekeren dat je ook dit laatste uitbreidingspakket kunt spelen op deze iOS versie.
Hier kan je controleren wat de minimale systeemeisen zijn: The Sims 4 - Systeemeisen voor De Sims 4 (ea.com)
Scroll even wat verder om ook de aanbevolen eisen voor Mac te lezen. In jullie geval kan je de specificaties van de Mac opzoeken via De modelnaam en het serienummer van een Mac vinden - Apple Support (NL)
Vergelijk dat dan met de gegevens die je in de Origin app store kunt vinden
Dan weet je het zeker.
Let op dat je geen gebruik maakt van de cloudopslag van Apple. De spelvoortgang kan niet worden opgehaald vanuit de cloud.
Hopelijk heb je hier wat aan. 🤞
- 3 years ago
Helaas werkt het nog steeds niet en lijken we aan alle systeemvereisten te voldoen… frustrerend en balen voor tiener hier die kerst cadeau niet kan gebruiken…
wel ondertussen het gratis feestdagen pakket gedownload en die werkt wel.
menige wat ik nu wel zie dat wellicht vreemd is is dat de download manager van 4 onderdelen op voltooien blijft staan. Een daarvan is ook van de middelbareschool. Staat dus een oranje rondje met 4 in naast download manager.
kan het daar nog in zitten?beetje hopeloos hier nu geen idee meer wat te proberen…
- Trismagistos3 years agoHero
Ik kan me die frustratie goed voorstellen, @pluijmpjel.
Soms helpt het als je de Origin cache leeg maakt of probeert om De Sims in Origin te repareren.
Voor het legen van de cache in de MacOS systemen, is er een reset-tool. Hier lees je er meer over en vind je de link om deze tool te downloaden:
https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-reset-origin-on-mac/
Het nadeel is dat je dan het pakket dat bleef hangen opnieuw zult moeten downloaden/installeren.
Laat even weten of het na gebruik van de reset-tool is opgelost.
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 8 days ago
- 17 days ago
- 20 days ago
- 2 months ago