Forum Discussion

machielsch358's avatar
4 years ago
Solved

Kan ik een DLC inruilen voor een ander of het geld hiervoor terugkrijgen?

Hallo iedereen ik had zojuist een bundel gekocht waarvan het de bedoeling was dat 'studentenleven', 'interieurdesigner'  en 'mijn eerste huisdier' erin zouden zitten. nu zei de Origin app echter na aankoop dat ik de studentenleven uibreidingspakket niet had, dus ging ik even kijken in mijn bestelgeschiedenis en is 'studentenleven' dus blijkbaar vervangen met 'honden en katten' wat erg vervelend is gezien ik deze al had en hier nu dan dus dubbel voor heb betaald. is er nog een mogelijkheid dat ik alsnog 'studentenleven' kan krijgen zonder dat ik deze opnieuw moet kopen gezien Origin zegt dat ze DLC niet terugbetalen.

Alvast bedankt

5 Replies

• Hey @machielsch358,

Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je een DLC ontvangt als vervanging van een pakket dat je al in bezit hebt.

Neem daarvoor contact op met: EA Help: officiële ondersteuning Je kunt ook chatten met de EA hulp op Facebook EA Help | Facebook of via Twitter EA Help (@EAHelp) / Twitter

Houd jouw account gegevens en de gegevens rondom de aankoop even bij de hand zodat je sneller kan worden geholpen.

Hopelijk lukt het om je DLC te ruilen. 🤞

Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

• machielsch358's avatar
    machielsch358
    4 years ago

Hallo @Trismagistos bedankt voor je reactie, ik wilde niet de DLC die ik al had inruilen voor een nieuwe want deze had ik al op een eerder moment gekocht. Het probleem is dat ik nu dus blijkbaar deze pack voor een tweede keer heb gekocht (wat niet mogelijk zou moeten zijn omdat de winkel aangeeft of je een DLC al hebt) en ik de beoogde DLC dus niet heb. Ik heb hierover nu al contact met de EA help dus hopelijk kunnen zij het regelen

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @machielsch358,

Wat vervelend, maar kan gebeuren!

Als het goed is, is het inderdaad mogelijk om hiervoor een (gedeeltelijke) terugbetaling aan te vragen. Je kunt dat inderdaad het beste doen op de manieren die @Trismagistos heeft voorgesteld.

Succes & laat even weten of dat het uiteindelijk is gelukt. 🙂
  • Hallo @EA_Leeuw het is opgelost met behulp van de EA help op twitter, ze gaan de hele bundel retourneren en dan kan ik hem opnieuw bestellen met wel de juiste DLC

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.433 PostsLatest Activity: 2 months ago