Forum Discussion

natasja28121997's avatar
5 years ago
Solved

landelijk leven, meerdere pc's

Dag allemaal

ik had een vraag over landelijk leven.

Ik had de uitbreiding gepreorderd en op mijn thuis pc kon ik het zonder problemen downloaden, instaleren en spelen.

Ik speel de sims bij mijn vriend thuis ook op de laptop (nieuwe gaming laptop waar alle andere uitbreidingen vanzelf gingen) en wou het spel updaten, maar hij wou landelijk leven niet downloaden. Origin zei eerst dat ik het in bezit had en moest downloaden, maar in de gamebibliotheek staat enkel dat ik het kan kopen en niet dowloaden.

Ik heb al geprobeerd om origin te verwijderen en opnieuw te instaleren, de game te reparen en zelfs de sims 4 volledig te deïnstaleren.

Als ik het nu echter opnieuw wil instaleren staat landelijk leven niet tussen de pakketten die ik kan instaleren en bij speldetails staat dat ik het niet in bezit heb.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    5 years ago
    Hey @natasja28121997,

Laat ons inderdaad weten hoe dat afloopt met de helpdesk in het geval dat het inderdaad een account probleempje is. Je had niet toevallig per ongeluk de uitbreiding meerdere keren aangeschaft?

- EA_Neil

19 Replies

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.433 PostsLatest Activity: 2 months ago