Macbook upgrade, welke volstaat?
Hallo,
Ik ben al sinds de sims 1 een ongelofelijke sims fan! Tot op de dag van vandaag vind ik het heerlijk om af en toe even helemaal op te gaan in de wereld van de Sims.
Nu speel ik al enkele jaren de sims 4 op mijn Macbook pro (late 2013 model).
Ik merk dat nu met alle expansion packs, game packs & stuff packs dat mijn macbook het steeds zwaarder begint te krijgen. Ook voor overige grafische werkzaamheden die ik op mijn Macbook doe zou ik wel een upgrade kunnen gebruiken.
Ik ben dus aan het kijken naar de Macbook Pro 2019 15 inch met de 2.3 Ghz i9 processor, 16GB werkgeheugen en 1TB SSD opslag maar dan... Heb ik voldoende aan de standaard grafische kaart die er in zit? (Radeon Pro 560X met 4 GB GDDR5-geheugen) of zal ik beter upgraden naar de Radeon Pro Vega met 4GB HBM2-geheugen? Ik wil het spel graag op Ultra settings kunnen spelen.
Ik vind erg weinig info over sims 4 op de laatste generatie MacBooks en als ik al info vind betreft het alleen de base game zonder enig uitbreidingspakket...
Ergens denk ik dat de standaard grafische kaart voldoende zal zijn aangezien mijn MacBook nu het ook nog steeds redelijk oké draait op ultra settings. en die heeft slechts een Intel iris pro 1536MB en een 2 Ghz intel core i7.
Omdat het een hoop geld betreft en ik ook vind dat je je geld maar 1 keer uit kan geven vraag ik hier om hulp... de grafische kaart upgraden of niet? Ik wil het spel sowieso op Ultra Settings kunnen spelen.
Bedankt alvast!
Thijs