Forum Discussion

Koalakindathing's avatar
4 years ago

muziek toevoegen in de sims4

hallo, 

ik had graag mijn eigen muziek toegevoegd aan mijn sims 4 spel.

nu is het zo dat ik in mijn custom music folder, niet van elk muziek zender een mapje heb.

hoe kan ik de ontbrekende muziek zenders ook mijn eigen muziek toevoegen?

ik heb alle uitbreidingspacketen en dus ook al de muziek zenders.

in mijn Electronic Arts\De Sims 4\Custom Music folder bevinden zich volgende gerne's;

Alternative

Cottage core

Easy listening

Electronica

Hip hop

island radio

pop

sims retro

summer strut

zoals u kan zien ontbreek ik dus een heel wat zenders.

kan iemand mij helpen?

groetjes

chloe

2 Replies

• Hey @Koalakindathing.

Als je alle uitbreidingspakketten hebt maar in de map 'custom music' niet alle sub mappen dan kan je het beste even naar de spelopties gaan en kijken welke mappen je mist. Zie schermopname:

Zoals je ziet missen in mijn map de vinkjes bij de nummers. Dat houdt in dat die nummers ook niet te beluisteren zijn. Ook ik laat mijn Sims naar mijn favoriete muziek luisteren maar heb niet ieder mapje gevuld. 

Je kan het dus op twee manieren oplossen:

1. Of je maakt de extra mappen aan met hun respectievelijke naam in de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Custom Music
    2. Of je laadt al je muziek in de map Custom Music en wijst daarna nummer voor nummer toe aan de bestaande mappen in de spel opties bij muziek

Het hangt er maar vanaf wat je het liefste doet. 

Zoals je ziet in het voorbeeld heb ik gekozen voor de laatste methode en tegelijkertijd de standard muziek van De Sims 4 heb uitgeschakeld.

Houd er rekening mee dat bij elk nieuw pakket er ook een nieuwe zender kan bijkomen met de standaard muziek.

Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.429 PostsLatest Activity: 3 days ago