Sim vriest dood
Ik heb een Sim die aan het doodvriezen is. Tis super winter en ijskoud en ik kwam bij mijn Sims gezin aan. Eentje stond in de vrieskou in haar bikini, nou snap ik dat ze dan doodvriest en dat ik die melding kreeg. Ik heb haar dan ook gelijk warm aangekleed en ze moest toen naar school, daar was het nog steeds koud en ze bleef het ook maar koud hebben, helemaal blauw etc. Heb haar toen zelfs even onder een warme douche gezet, haar naar meerdere locaties gestuurd (waar het ook warmer was) maar ze krijgt het maar niet warm, maakt niet meer uit wat ze aanheeft, ze blijft maar blauw. Heb ook al geprobeerd door de shift toets ingedrukt te houden “Sim herstellen” geklikt maar ook dat helpt niet. Ik ben als de dood dat ik haar ga verliezen. Zolang ik met een ander gezin speel gebeurt er niks met haar omdat ik heb ingesteld dat mijn gezinnen niet dood kunnen gaan als ik daar niet mee speel, maar zodra ik bij hun weer in speelmodus kom staat zij weer op doodvriezen. Hoe los ik dit op zonder haar te verliezen? Uiteraard heb ik wel opgeslagen om mijn andere voortgang niet te verliezen…Ps. ze is een tiener
Ik heb haar weten te redden! Ik heb de ijsbestendigheid voor haar gekocht en ingeschakeld en al voordat ik de kans kreeg haar ook nog even te verwarmen bij de openhaard werd ze alweer normaal! Bedankt voor de hulp!