Forum Discussion

Danique_Neefjes's avatar
Danique_Neefjes
New Rookie
2 years ago

Terugbetaling sims 4

Goedemiddag,

Ik heb een sims 4 uitbreiding gekocht om te profiteren van de sale, maar kwam er voor het downloaden achter dat ik per ongeluk de verkeerde uitbreiding had geselecteerd, dus ik wil de aankoop ongedaan maken. Ik had een verzoek aangemaakt op EA help, en werd via chat geadviseerd om een paar dagen te wachten omdat de betaling nog niet doorgevoerd was. Inmiddels is het een paar dagen later maar ik kan geen verdere actie ondernemen. Er staat dat het verzoek wacht op reactie van de speler, maar ik heb geen idee wat ik hier verder mee kan doen. Er is geen optie meer om te chatten met een adviseur, en als ik een nieuw verzoek aanmaak over hetzelfde onderwerp kan dit ook niet. Hoe kan ik weer contact opnemen met EA Help, of de wacht-status van mijn verzoek opheffen?  

4 Replies

• Wij als leden van dit forum kunnen helaas niet helpen met hulpvragen over betalingen of terugbetalingen. Ik ben bang dat je toch iets van geduld moet hebben, of bellen met de klantenservice tijdens kantooruren.

• Hey @Danique_Neefjes,

Als je het bericht krijgt: 'wacht op reactie van de speler' dan betekent dat vooral dat jij als speler moet reageren op die e-mail met het ticketnummer dat je hebt gekregen toen er werd gereageerd op jouw vraag.

Je hoeft je wachtstatus dus niet op te heffen maar je kunt er juist op reageren. Hopelijk heb je daar wat aan.

• Danique_Neefjes's avatar
    Danique_Neefjes
    New Rookie
    2 years ago

Bedankt voor je reactie! Bedoel je met het ticketnummer de "we hebben je verzoek ontvangen" mail van EA Customer Experience, waar het verzoeknummer in staat? Dit is van een no-reply adres. Ik heb verder geen mails ontvangen

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

@Danique_Neefjes 

Als je alleen een no-reply mail hebt ontvangen en wel een ticketnummer (verzoek) hebt dan kan je dat ticketnummer vermelden in de chat die je nog steeds kunt openen. 

Controleer ajb wel even of je betaling al is doorgevoerd en/of afgeschreven. Soms kunnen terugbetalingen ook wat langer tijd vergen.

Neem hoe dan ook nog even contact op met de klantondersteuning.

Hieronder vind je nogmaals alle opties: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.429 PostsLatest Activity: 4 days ago