Forum Discussion

SimSter34's avatar
SimSter34
Rising Novice
4 years ago

TS4celebrationgiveaway en creatornetwork

Vraag 1: 

Op 20 oktober heeft de pagina van De Sims op Instagram een post gemaakt met een giveaway voor mensen die een foto posten met de nieuwe tattoos van de updates. #TS4CelebrationGiveaway 

Op 1 november zou dit bekend gemaakt worden maar ik heb hier niks van voorbij zien komen. Heb ik dit gemist?

Vraag 2: 

Een tijdje terug heeft ea mensen de kans gegeven om deel te worden van de EA Creator Network. 
Je kon dan gegevens invullen van wat voor content je maakt, en vanuit daaruit beslissen ze of je onderdeel wordt van het creator network. 
Dit heb ik toendertijd gedaan (ik denk al bijna een jaar geleden inmiddels) Maar mijn aanvraag blijft nog steeds op ‘pending’ staan. Inmiddels wat meer bezig met content maken, via instagram en YouTube. Ik had graag nog sinds ik extra nieuwe content maak mijn aanvraag willen ‘updaten’ zoals het wijzigen van een nieuwe gebruiksnaam op Social media, en dat ik nu ook video’s op yt maak. 
Hierover lukt het mij niet vragen te stellen via EA / social media van de sims.

Hopelijk kan iemand mij helpen😊

3 Replies

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @SimSter34,

Met betrekking tot je 1e vraag; ik zie de post inderdaad op Instagram. Ik vermoed dat je het over deze post hebt: https://www.instagram.com/reel/Cj6gSqXLKDk? Zo ja, dan vermoed ik dat ze geen publiekelijke bekendmaking hebben gedaan van de winnaars, maar dat ze direct een bericht hebben ontvangen van het TheSims account om ze te vertellen dat ze hebben gewonnen. Er staat ook: "10 winnaars worden willekeurig geselecteerd en op de hoogte gebracht door dit account vóór 1 november". Dus mocht je geen bericht van het TheSims Insta account hebben ontvangen, ben ik helaas ban dat je niet hebt gewonnen.

Met betrekking tot je 2e vraag: vervelend om te lezen dat je applicatie nog steeds op Pending staat, zelf al na bijna een jaar wachten. Helaas hebben het Answers HQ en het EA Creator Network vrij weinig met elkaar te maken, maar ik ga kijken of dat ik iemand kan vinden die hier meer over weet.
  • SimSter34's avatar
    SimSter34
    Rising Novice
    4 years ago

Bedankt voor je bericht.
    Dan zal de giveaway inderdaad al geweest zijn.

Fijn dat je met mij mee kan denken over het creator network. 
    Het zou tof zijn als ik nog iets aan kan passen.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    Hey @SimSter34,

Ik heb mijn best gedaan, maar helaas heb ik ook geen nieuwe of niet meer informatie over het Creator Network kunnen vinden dan wat er al beschikbaar is. Wij hebben ook, helaas, geen contactpersoon beschikbaar voor dit, aangezien het een compleet ander iets is waar wij via de forums eigenlijk niks mee te maken hebben.

Mocht je applicatie nog steeds op Pending staan, kun je het misschien opnieuw proberen?

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 22 hours ago
435 Posts