Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
2 years agoHoi @c888ed994e69afae,
Is het mogelijk dat je met het verkeerde account aanmeldt? De EA app en Origin trekken al hun data van hetzelfde plek, dus als je van de een naar het ander gaat dan zou al je aankopen er gewoon moeten zijn. Als je alle foutoplossingen hebt geprobeerd, dan lijkt het mij dat dit het probleem is.
Is het mogelijk dat je met het verkeerde account aanmeldt? De EA app en Origin trekken al hun data van hetzelfde plek, dus als je van de een naar het ander gaat dan zou al je aankopen er gewoon moeten zijn. Als je alle foutoplossingen hebt geprobeerd, dan lijkt het mij dat dit het probleem is.
- 2 years ago@EA_QueenBee Ik heb altyd maar 1 account gehad. Ik open mijn Sims4 en al mijn gebouwen enzo staan er nog maar als ik verder wil bouwen komt erbij te staan dat ik niet de vereiste pakketen heb. Deze had ik vroeger namelijk wel
- EA_QueenBee2 years ago
Community Manager
@c888ed994e69afae,
Hmm, in dat geval, misschien is het een goed idee om contact op te nemen met onze live support. Zij kunnen in je account kijken om te zien wat er is gebeurd met al je uitbreidingpakketten. Als het blijkt dat je toch een tweede account hebt, hopelijk kunnen ze je helpen om die te vinden.
https://help.ea.com/nl/help-home/
About De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 9 days ago
Recent Discussions
- 9 days ago
- 17 days ago
- 20 days ago
- 2 months ago