Forum Discussion
Hey @Rrerrrp,
Een leuk idee maar veel van de antennes die jij noemt zijn al te vinden in De Sims 4. Het is wel een beetje afhankelijk van de uitbreidingspakketten die je al dan niet hebt. Soms zal je er wat beter naar moeten zoeken.
De grote radio telescopen worden door de wetenschappers gebruikt in 'Aan het Werk'. Kleinere varianten ervan kan je op het dak van je eigen Sims-huis plaatsen om met buitenaardsen te communiceren.
Als jouw Sim de geheim-agenten-carrière kiest dan kunnen ze gebruik maken van de antennes voor zendamateurs. Voor de baan astronaut is er een bureau met allerlei ontvangst apparatuur.
Alleen de discone antennes missen nog.
Aan het werk heb ik, en er is inderdaad één prachtige schotelantenne bij te vinden. Die antenne van een astronaut of spion die ben ik nog niet tegengekomen. Dat zal wel een piepklein sprietje zijn.
Ik mis echter een levensechte harkantenne, een 5 meter lange 27MC spriet, staafantennes en logaritmisch-periodieke antennes (logpers). Met name de yagi-uda-antennes zijn er in vele varianten, en dus de discone antennes in diverse varianten. En circulaire dipolen. En wat dacht je van een helixantenne?
Maar de enige 'volwassen' antenne die ik tegen ben gekomen is dus die schotelantenne voor tegen de muur. Een radarantenne zoals op schepen is ook een prachtige antenne. Misschien nog met een mooi biep-biep geluidje erbij.