Forum Discussion
Ik denk dat er weinig kans is dat EA dingen van andere franchises gaat toevoegen (behalve Star Wars natuurlijk, maar dat was echt een uitzondering). Je maakt meer kans met iets van Mass Effect dan Harry Potter heb ik het idee. Ik denk ook niet dat GTA en Terrifier franchises zijn die bij de Sims passen. Als je pretparken wilt bouwen, mischien is het beter als EA daar een keer een echt spel voor maakt in plaats van een uitbreiding voor de Sims. Je weet maar nooit, mischien komt dat ook een keer.
Oh, en je hoeft Tris niet te taggen of hij uitbreidingspakketten kan maken. Hij is een speler, net als jij. 🙂
- 11 months ago
Goedemiddag,
ik zou graag wat leuke ideeën willen delen voor een nieuwe uitbreiding of accesoirespakket van de sims 4. Om het spel nog wat realistischer te maken zou het leuk zijn om auto’s toe te voegen. Met bijvoorbeeld een carrière als automonteur of pakketbezorger, taxichauffeur of automotive ontwerper of auto verkoper. Dit zou de game ook een stuk leuker maken. Ook zouden scooters een grote aanvulling zijn.
Ook wat nieuwe carrières zouden een aanwinst zijn voor de sims 4. Denk bijvoorbeeld aan brandweerman/vrouw, ambulance medewerker, kinderopvang medewerker, stewardess/piloot, ouderenzorg, banketbakker, snowboard/skileraar, dierenasiel medewerker of kapper.
nog een extra aanvulling op het pakket samen groeien zou het leuk zijn om met je kleintje te wandelen in een kinderwagen. Wat je uitsluitend nu wel in een draagzak kan doen.
het zou echt ontzettend leuk zijn als dit een keer mogelijk zou zijn.
- Lotje198111 months agoNew Ace
Klinkt interessant, maar je hoeft niet steeds een nieuw onderwerp aanmaken voor elk sims 4 idee. Je kan je Ideeën posten in dit topic: Wie heeft er Nieuwe sims ideeën
- Trismagistos10 months agoHero
Hey @sims3gebruiker13,
Leuke ideeën. Zeker die van de auto's Daar vragen heleboel spe(e)l(st)ers al heel lang om. Wel een beetje jammer dat de stukjes die je dan kunt rijden maar zo kort zijn. Wie weet komt daar ooit ook nog wel verandering in. De scoters zouden een aanvulling kunne zijn op de fietsen. Ook dan gaan de Sims heel wat sneller. Of wat dacht je van een VETBIKE in plaats van een fat bike.
De carrières die je noemt zijn er al. In een groot aantal uitbreidingspakketten kan je deze banen vinden en soms ook zelfs uitvoeren. Kijk maar eens bij de grote hoeveelheid uitbreidingen die er zijn.
De kinderwagen blijft een fantastisch idee!