Forum Discussion

MaddMaxx_0's avatar
2 years ago

Comprei complementos de the sims 4, mas não aparecem para download

Agora de manhã fiz compra de 3 complementos ao the sims 4, no PIX, como sempre faço, e eles não aparecem para download na EA app.

Já verifiquei na conta e consta como pedido completado.

O dinheiro saiu da minha conta, mas eu não tenho os jogos, não sei nem como pedir reembolso.

Já tentei reparar o jogo no próprio ea app, já desinstalei e instalei novamente, é uma decepção, isso nunca tinha acontecido.

Não sei o que fazer, o chat bot é inútil, realmente preciso de ajudar ou para encontrar os complementos ou para pedir o reembolso.

----------------

This morning I purchased 3 add-ons for The Sims 4, on PIX, as I always do, and they don't appear for download in the EA app.

I have already checked the account and it appears as a completed order.

The money was taken out of my account, but I don't have the games, I don't even know how to ask for a refund.

I've already tried to repair the game in the app itself, I've already uninstalled and installed it again, it's a disappointment, this has never happened before.

I don't know what to do, the chat bot is useless, I really need help either to find the add-ons or to ask for a refund.

3 Replies

About The Sims 4 Discussão geral

Participe de discussões animadas, compartilhe dicas e troque experiências sobre Pacotes de Expansão, Pacotes de Jogo, Pacotes de Objetos e Kits do The Sims 4.1,007 PostsLatest Activity: 5 days ago