Betaling van nieuwe game; ''de aanvraag kan niet worden verwerkt''
Geachte Meneer / Mevrouw,
Mijn EA account gebruik ik nu al 5 jaar lang. In deze 5 jaar heb ik nog nooit problemen gehad met aankopen of ook maar iets met Origin, tot afgelopen vrijag.
Ik speel nu al jaren de Sims. Eerst met CD-roms en sinds Windows 10 via Origin.
Afgelopen vrijdag zag ik dat er een Oktober aanbieding was / is voor de Sims 4 uitbreidingen.
Mijn vriend wilde graag voor mij een nieuwe uitbreiding kopen, en betaalde deze via Ideal met zijn ABN AMRO account.
Nu wilde ik afgelopen zaterdag zelf ook nog een uitbreiding kopen, maar toen kreeg ik de foutmelding;
''De aanvraag kan niet worden verwerkt''
''Dat werkte niet. Laten we het opnieuw proberen. Als het probleem zich blijft voordoen, gebruik dan een andere betalingsmethode of probeer het later opnieuw''
In eerste instantie dacht ik 'ja oké dit kan gebeuren', en ik toen heb ik het later nog eens geprobeerd. Maar tot nu toe kan ik vooralsnog niks betalen met mijn ING bankaccount.
De enige bank waarmee ik nieuwe games kan kopen (Sims, GTA, echt alle games die te vinden zijn op Origin) is de ABN AMRO....
Ik heb op Answers HQ meerdere mensen gezien met hetzelfde probleem, maar die werden afgewimpeld met ''probeer het via de Origin Client en anders via de webbrowser'' of dat zij een andere betalingsmethode moeten gaan gebruiken.
Maar dat werkt niet, ik heb namelijk alles al geprobeerd. Ik heb ook naar de Help Desk gebeld, en deze man wimpelde mij af met ''probeer het via een mobiele hotspot in plaats van via het WiFi netwerk''. Ook dit heb ik geprobeerd maar nogmaals, niets helpt!
Dit probleem gaat meer en vaker voorkomen, dat weet ik zeker. Want het ligt niet aan de mensen hun computer of internet.
Ik wil mijn games enkel via Origin kopen, omdat ik zeker weet dat dit betrouwbaar is en ik via Origin ook nog eens korting krijg (wanneer er kortingsacties zijn).
Zolang ik nog steeds niet zelf via Ideal met mijn ING kan betalen, blijf ik doorgaan met emailen en bellen tot het probleem is opgelost.
Het spijt mij zeer, maar ik ben erg volhardend en kan en ga niet stoppen tot het is opgelost.
Ik hoop dus echt van harte dat u mij kunt helpen, als ICT'er zijnde.