Forum Discussion

Sopdett's avatar
1 year ago

Bewerken huurhuis :pack for rent

Hallo Simmers, 

Ik heb opnieuw een probleem met pack : for rent. De huizen die ik verhuur wil ik graag bewerken, maar nou stuit ik op het probleem dat het bewerkingslogo licht gedrukt blijft en ik het alleen via wereld beheren kan bewerken.

Het klopt dat via wereld beheren van alles kan bouwen, alleen dan gaat er geen geld vanaf en dan speel je in principe niet meer het spel wat juist zo leuk is. Iemand hiermee te maken gehad?

Wie het weet mag het zeggen!

Overigens speel ik op de ps5

4 Replies

• Hey @Sopdett,

Ik heb je vraag nog eens bestudeerd en als ik het goed begrijp woont de verhuurder niet op de kavel van de schermopname. Ik denk dat daar het probleem zit. Het is namelijk wel de bedoeling dat je verhuurder en huurder samen op de kavel wonen. Dat maakt het wel zo spannend en lastig. Dus ik denk dat dit in het design van Te Huur zit. Dat houdt in dat als je een ander kavel bezit en het wilt verhuren je dat altijd via wereld beheren zult moeten doen

Maar laat ajb weten als je toch wat anders bedoelt en mijn aanname op basis van jouw foto niet klopt.

• Sopdett's avatar
    Sopdett
    1 year ago

Oke, dus het is zo dat alleen op je eigen lot je alleen maar huizen mag verhuren en bewerken? ( best crap en beperkt als je het mij vraagt!?)

Overigens ben ik bij mijn favo youtuber deligracy dezelfde ergernis tegen gekomen.  Oké, for rent is een fail constateer ik. Teleurgesteld. 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    1 year ago

@Sopdett 

Half en half waar. Je kunt best kavels kopen en verhuren om zo extra inkomsten te verkrijgen. Het lijkt dan wat meer op het kopen van een stalletje, winkel, restaurant of dierenkliniek en zullen de inkomsten ook niet zo hoog zijn. Het bewerken van zo'n verhuurkavel loopt dan via de wereld beheren. Dat kan trouwens bij alle kavels.

Als je verhuurder en huurder samen op een kavel plaatst, heb je meer spelopties tot je beschikking en dat was ook vooral de bedoeling van het pakket Te Huur.

• Sopdett's avatar
    Sopdett
    1 year ago

Hmm, als ik dat had geweten had ik hem niet aangeschaft. Mijn wens is dat je tegen betaling zoveel mogelijk verhuurt en onderhoud. Nu is het een piece of cake als je ergens anders ongelimiteerd mag bouwen en onderhouden. De moeilijkheidsgraad die ik mezelf opleg haal ik veel lol uit, maar ja dat kan dus niet. 

Nu een nieuw verhaal beginnen🙂 ipv van for rent.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 17 hours ago
3,036 Posts