Bug? Ranchhand blijft maar komen en 'overnachten'. Ook Father Christmas...!?
Hoi Soel Soel,
Ben ik weer eens een keertje, ben sinds kort weer fiks aan 't spelen en sinds kortere tijd (weekje) heb ik probleem met mensen die op het kavel van mijn sims komen, vooral Father Christmas (Die bleef maar overnachten!!!) en toen ik die eindelijk kwijt was bleef de Hulp van de boerderij/Ranchhand maar komen en komen. Heb geprobeerd via de bekende cheatcode om hem bij familie te voegen en te verwijderen, werkte niet. Niets werkt. Heb spel gerepareerd, heb die cache-bestand wederom eruit gehaald etc etc. Niets blijkt te werken, weten jullie nog iets of is dit een bug (en hopelijk van tijdelijk formaat?)
Een andere bug die ik had is inmiddels opgelost; de rewards die je krijgt van 'traits'doelen/wensen die kan je weer zien welke je nu wel of niet gekocht hebt. Pfff...toch makkelijker!
Groetjes Monique
Oh ja als ik ze ontsla dan krijg je er 2 voor de prijs van...grrrrr! Zie screenshot. Ps vermoorden werkt niet want dan vermoord ik mijn eigen sim als ik op de ranchhand klik...Ja serieus!!!
Hey @monique23051,
Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met je.
Wel een hoop werk voor een simpele verhuizing (je had ze ook even in een ander huis kunnen plaatsen, dat had een hoop werk -slopen en opnieuw opbouwen- gescheeld) en jammer dat die workaround niet werkt zoals het zou kunnen. Heb je na de verhuizing ook het bestand localthumbcache verwijderd? Dat had wellicht nog kunnen helpen. De ranch hand in dit spel kan de oorzaak zijn van het probleem en is misschien wel de oorzaak van de bug.
Heb je overwogen om het gezin te splitsen? M.a.w. de ranch hand in een eigen gezin en al dan niet in een eigen huis of uit de wereld te plaatsen? Misschien dat je het daarmee kunt oplossen? Je zou zelfs met cheats ervoor kunnen zorgen dat er geen relatie meer is tussen de rest van de leden van het huishouden en de ranch hand. Als dat allemaal niet lukt dan heeft jouw save waarschijnlijk toch ergens een bug opgelopen.