Forum Discussion

romylunax's avatar
4 years ago

Gallerij laat niet alles zien

Goedemorgen!

Ik heb onlangs een bug ondekt in mijn gallerij. Die laat niet alle huizen zien die er te downloaden zijn. Als ik zoek op # of op voorwerpnaam komen er maar een paar exemplaren te voorschijn, en dat is het. Zoals je ziet op de foto gaat het aantal downloads van het huis van 10k naar 200. Hier tussen zouden nog veel meer huizen moeten zitten. Mijn instellingen voor het zoeken naar een huis staan goed, en dit is met elke zoekopdracht. bijv. zoeken naar een huis van 30x40 of 50x50 etc. Ook geld dit bij elke # die ik gebruik om te zoeken.

37 Replies

• kusrachelxx's avatar
    kusrachelxx
    3 years ago

ik heb de hele forum gelezen inderdaad en vind het eigenlijk idioot dat het al speelt sinds december en er nog niks aan gedaan is.. als speler die vooral geniet van alle creaties in de galerij word het spel door dit probleem heel snel veel minder leuk!

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hey @kusrachelxx,

Waarschijnlijk is het een probleem dat geen grote gevolgen heeft, waardoor deze bug een lagere prioriteit heeft dan andere.
  • @EA_Leeuw ik vind het een aardig groot probleem, ten eerste zijn het creaties van mensen die er ontzettend hun best voor hebben gedaan die een groot aantal mensen gewoon niet kan zien, ten tweede ben ik, en ik weet zeker dat er veel meer zijn, een speler die het spel juist speelt voor al die creaties en de inrichting er van. Zoals ik al zei word het spel hierdoor al een heel stuk minder leuk. En dat heeft ook weer gevolgen voor de makers van het spel. En dit duurt al bijna een jaar, dat kan toch niet??
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

@kusrachelxx, als spelers zelf snap ik zeer goed dat het erg vervelend is, maar het kan helaas wel. Als iets minder aandacht nodig heeft (volgens de makers van het spel) dan iets anders, word dat wat meer aandacht nodig heeft natuurlijk geprioriteerd. Deze bug is niet echt spel-brekend, al zeg ik het zelf. Het is vervelend, dat zeker, maar het lijkt niet echt iets te zijn waar veel over gepraat wordt.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet nogmaals heb aangekaart vandaag, want dat heb ik dus zojuist gedaan. Wie weet vinden ze tijd en de middelen om er naar te kijken. We kunnen alleen maar duimen en afwachten, ben ik bang.

• kusrachelxx's avatar
    kusrachelxx
    3 years ago
    @RealSimmor0 ja dat lukte gister wel, maar nu laad hij momenteel niet. en via de website kan ik ook niet zo geavanceerd zoeken

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 4 hours ago