Forum Discussion

PienB3's avatar
3 years ago

Gedownloade pakketten werken niet

Ik heb laatst een pakket (Snowy Escape) gekocht en gedownload in de EA app voor de Sims 4. Toen ik het spel opstartte om dit pakket uit te proberen deed deze het niet. Bij de optie 'Mijn pakketten' in de Sims stond 'Opnieuw opstarten om te gebruiken'. Nadat ik de Sims 4 en de EA app heb afgesloten en opnieuw opgestart deed het pakket het nog steeds niet. Mijn andere pakketten die ik eerder al gekocht had wel.

Toen heb ik de Sims 4 verwijderd ('uninstall' in de EA app) en opnieuw gedownload (inclusief al mijn pakketten) en de app recovery en repair gedaan, maar nu doen al mijn gekochte en geïnstalleerde pakketten het niet. In de EA app en Sims 4 staat dat de pakketten die ik gekocht heb wel geïnstalleerd zijn. In de Sims 4 staat dat ik deze pakketten ook in bezit heb, maar dat ik de Sims 4 opnieuw moet opstarten om ze te kunnen gebruiken. Dit heb ik uiteraard weer geprobeerd, maar het lost niks op.

Wat kan ik nog doen zodat mijn pakketten weer werken in de Sims 4? De EA app en de Sims 4 geven namelijk wel aan dat ik ze in bezit heb.

59 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,853 PostsLatest Activity: 2 days ago