Hoi
Bedankt voor je reactie. Maar heb het probleem met de koelkast geprobeerd met 'n kabel aan m'n controller, maar dat maakt geen verschil.
En dan het probleem met de baby.
Het is geen geadopteerd of wetenschappelijke baby, maar gewoon op de natuurlijke manier, zeg maar.
In CAS zijn ze beiden ook aangemerkt als ouders, maar het brobleem blijft. Ik zou je graag 'n foto sturen... Maar dat lukt me niet. Weet niet hoe ik die kan uploaden en hoe ik mensen moet taggen op het forum. Het bestand is te groot word er gezegd, en weet niet hoe ik dat kleiner maak!
Maar wat ik in beeld krijg is het volgende,
De baby ligt op de grond naast de wieg.
Als ik dan de baby aan tik, krijg ik de volgende opties... 1 = meer keuze... En 2 = vragen om te worden voorgesteld.
Als ik dan keuze 1 aan tik, staat er... Vriendelijk... En baby verzorging...
Als ik dat vriendelijk aan tik, krijg ik, peuterboek lezen.
En als ik baby verzorging aan tik, 1 voedingvoorkeur kiezen. En 2 favoriete rugdrager instellen. Die voorkeuren heb ik beiden ingesteld.
En als ik dan weer terug ga naar de eerste 2 opties.
En tik dan, vragen om voor te worden gesteld.
Dan komt er 'n tekstballonnetje te staan waarop staat... Je hebt de verzorgers van deze baby nog niet ontmoet. Waar zijn ze trouwens?
En ook als ik met 'n ander huishouden deze familie bezoek die vrienden zijn... Krijg ik dezelfde opties die ik ook bij de ouders zelf krijg. Terwijl die bevriend zijn met de ouders.
Dus zowel de ouders als bevriende andere Sims, kunnen geen interacties uitvoeren met de baby.
Heb nu maar ff met Cas.fulleditmode de baby maar peuter gemaakt. Want anders had ik de baby kwijt geraakt omdat ik het verwaarloosde.
Maar blij word ik hier niet van. En hoop hier toch wel 'n oplossing voor te hebben.