Opslaan en bouwen
Ik kom sinds de laatste update wel in speelmodus bij mijn laatst gespeelde gezin maar ik kan dan verder niks meer, wel met ze spelen maar niet bouwen, naar wereld beheren, opslaan of de game afsluiten inclusief opslaan. Steeds omdat die de melding “bezig met het laden van het spel” aangeeft. Hoop dat dat snel wordt opgelost want ik kan nu gewoon niet spelen.
Hey @Kalflutzooi,
Even voor de duidelijkheid als je met aangepast materiaal speelt dan is het gebruikelijk om na een update De Sims 4 eerst even te testen op een nieuw spel.
En, nee, als je een nieuw spel speelt blijven je oude spellen gewoon aanwezig.
Je kan zels spellen spelen van een aantal jaar geleden. Kijk ook even naar de mogelijkheid om opslagbestanden te herstellen.
https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Opslagbestand-herstellen/m-p/11733793#M14514. Hier beschrijf ik wat je kunt doen als er per ongeluk iets mis gaat met een Sim (een plotseling sterfgeval o.i.d.)In het tweede plaatje zie je dat er meerdere spellen worden opgeslagen. In dat voorbeeld zie je dat ik meer dan 39 verschillende spellen heb opgeslagen.
Als je na de update gewoon weer verder speelt met kapotte of gebroken mods en cc dan kan je die save (het opgeslagen spel) wel ernstig beschadigen. Het gebruik van mods blijft daarom altij voor eigen risico!
Hopelijk kan je hier wat mee.