Forum Discussion

josefiensegers's avatar
5 years ago

opslaan van de game werkt niet meer

hoi, 

ik speel al jaren lang de sims 4 en heb nooit problemen gehad. maar nu slaat mijn game niet meer op. elke keer als ik het spel open begint het weer helemaal opnieuw, alsof je het voor de eerste keer speelt. heel erg vervelend, ik heb van alles al geprobeerd, updates, repareren etc. ik zou graag dit probleem opgelost willen hebben.

vriendelijke groet josefien

2 Replies

• Ook met een andere Sim of huishouden, die je nieuw maakt of kiest uit het aanbod dat standaard meekomt met De Sims 4, @josefiensegers?
    Als je soms aangepaste inhoud ("modificaties") gebruikt, dan dien je deze allemaal te verwijderen.
    Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
    De cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
    Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 in de spelbibliotheek en dan "Repareren" kiezen.
    Nagaan of je de laatste versie gebruikt.
    Aansluitend De Sims 4 schoon starten.
    Test met een nieuwe Sim of huishouden die je maakt of kiest uit het aanbod dat standaard meekomt met De Sims 4.

Als je de computer deelt met andere, dan is het mogelijk dat deze gebruikers soms jouw bestanden hebben verplaatst of verwijderd? Dit kan zonder hun medeweten gebeuren of zijn gebeurd.
    Waarschijnlijk heb je zelfs bepaalde software draaien, die dit doet, ook zonder jouw medeweten

Overige en onnodige software helemaal afsluiten, want deze kunnen De Sims 4 en/of de Origin cliënt verhinderen om juist te kunnen werken. Je zal de beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitschakelen.
    Het gebruik vaan een bekabelde internetverbinding wordt aangeraden.
    Wijzig de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" naar de laagste optie en bevestig je actie: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2526083/disabling-user-account-control-uac-on-windows-server