Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
8 years ago

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

Graag gedaan @GalaxyDragon2001,

Met Origin is het zo dat een spel aan een account wordt gelinkt, en dat het spel alleen op dat account te spelen is. 

Het is mogelijk om de Sims 4 te spelen op een andere computer, maar hiervoor moet je inloggen op het account waarop de productcode gebruikt is. Je kunt de Sims 4 maar op 1 computer tegelijkertijd spelen.

Als je De Sims 4 op meerdere computers wilt spelen, kan je de cloudopslag in Origin uitschakelen:

Op deze manier heeft De Sims 4 een eigen savegame op verschillende computers. Als je dit wilt doen, vergeet dan niet om een backup te maken van het opgeslagen spel. maar je kan maar met 1 account niet op meerdere computers tegelijkertijd spelen.

Wanneer je De Sims 4 op 2 verschillende computers tegelijkertijd wilt spelen, heb je 2 verschillende accounts nodig en beide accounts De Sims 4 gekocht hebben. 

3 Replies

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

Okey, dank wederom voor je snelle antwoord Jason. Als ik het dus goed begrijp kan ik hetzelfde spel op 2 computers spelen, alleen niet tegelijk, daar het om 1 account gaat. Maar als ik de cloudopslag uitzet moeten beiden spelers zelf hun spel saven (backuppen) telkens na na het spelen? En hebben ze dan wel beiden hun eigen spel, of gaat dat dan door elkaar lopen als je beiden met hetzelfde account werkt? Want als dat laatste het geval is hoef ik er al niet aan te beginnen.

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Als ze op verschillende computers spelen of op verschillende Windows account, hebben ze hun eigen spel en loopt het niet door elkaar heen. Ik raad aan om een backup te maken voor de zekerheid. 

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    8 years ago

Okey, ik ga hier wel even overleggen of dat gewenst is. Dank voor je hulp wederom. Fijne avond verder. Groet, Wouter.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,880 PostsLatest Activity: 14 hours ago