Forum Discussion

Re: Videokaart nieuwe Macbook Pro

Ik speel al meer dan 10 jaar de sims en heb ook nog nooit eerder dit soort problemen gehad, mijn updates staan ook gewoon op automatisch. 

De legacy versie is voor non-metal mac computers (MacBooks voor 2012) en heeft voor mij dus geen zin.

Hebben jullie meer klachten over de nieuwe MacBook 16 inch en de videokaart? 

Ik weet namelijk niet meer wat ik nu moet doen en of het probleem bij apple of de sims zelf ligt.

Ik heb zelfs in mijn apple acliviteiten weergave gekeken, hier kan ik zien dat origin gewoon gebruik maakt van mijn videokaart maar de sims dus niet.

Ik heb het hele internet al in het engels en Nederlands afgezocht voor problemen met de videokaart en sims of games in het algemeen maar ik kan niet vinden wat mijn probleem veroorzaakt.

Op de websites van de sims zelf waar informatie wordt gegeven over de videokaarten die ondersteund worden staan alleen videokaarten uit oudere macs en niet uit mijn nieuwe.

Daarom ook mijn gok dat de sims nog niet goed ge-update voor de nieuwe videokaart die apple heeft uitgebracht.

Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen of de sims zelf op een andere manier bereiken? 

2 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago
    @Miloev Er zijn nog wat tips zoals de sgr bestanden aan te passen, maar dat laat ik aan Bluebell en Puzzlez over 😉
  • Miloev's avatar
    Miloev
    6 years ago
    @EA_Jason het uitzetten van mijn Icloud drive maakte al een groot verschil. Toen ik zag dat mensen op het amerikaanse forum eerder met mijn probleem geholpen waren dacht ik ga daar even navragen! Bedankt voor alle hulp!

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,912 PostsLatest Activity: 20 hours ago