Re: Vreemd soort blauwe vlammetjes op vloer
Goedemorgen RealSimmor0,
Dank je wel voor je reactie
Ik heb precies gedaan wat je voorstelde.
-naam gewijzigd van de Sims 4 map, dus nieuwe sims 4 map gemaakt
-origin cache gedelete
-sims 4 gerepareerd in origin client
-avast cleanup toegepast om computer op te schonen
-herstart computer
Dit alles met internet verbinding
Tray items van het huis had ik overgezet met nog een ander huis, die gisteravond ook deze licht blauwe vlammetjes bleek te hebben, in dit huis op het platte dak en niet op de begane grond. Ook zelf gebouwd en ook op een 30x40 kavel in een aparte bouwsave.
Conclusie deze 2 huizen blijven deze licht blauwe vlammetjes houden, indien ik snel een nieuw huisje bouw op een 30x40 kavel, dan is het probleem niet aanwezig.
Dit huisje gebouwd in Oasis Springs op 30x40 kavel nu geplaats in WillowCreek achter het Eikenhuis op 30x40 kavel, in live modus bekeken en spel laten lopen, maar geen probleem.
Ik ben bang dat ik dat huis opnieuw moet bouwen en daar baal ik enorm van!
Sinds 10 juni heb ik de patchupdate 1.63.133 gedaan en vlak daarna pakket Eco lifestyle gekocht, vanaf dat moment gespeeld op 20x30 kavel met al vantevoren gebouwd huisje in Green Harbor. Dit huisje toen aangepast met objects uit het nieuwe pakket en gaande weg meer ECO gaan leven, althans mijn Sim. Ik heb dus al die tijd niet meer op andere kavel afmetingen gespeeld, ook niet op de 30x40 kavels, en kwam ik er gisteravond pas achter, toen ik mijn Sim liet verhuizen naar dat huis naar WillowC op de 30x40 kavel achter het Eikenhuis. Ik liet mijn Sim eerst de verticale plantenbakken upgraden op de 1e etage en zag dus de lichtblauwe vlammetjes over het hoofd. Tot ik met mijn camera naar beneden ging en die vlammetjes zag.
Ik heb gameversie 1.63.136
Vraagje: dit is dus geen bug of glitch? Ik heb gezocht op internet, maar niks kunnen vinden, wat erop zou kunnen lijken....
heeft het nog zin om dit onder de aandacht van EA te brengen?
Met vriendelijke groet