Forum Discussion

usersly2226's avatar
7 years ago

Sims 4 build mode

Ok so most frustrating thing on Xbox one x and sims 4 build mode 

Items cant  be placed because nothing is blocking it .. 

When trying to get matching colours there are no matching colours since wallpapers , paint panneling flooring and all the stuff doesn't have the right colours .. 

Then the foundation .. it says colours when selecting one but when using it it's allways grey grey grey grey ... So why can we select colours on foundation?? If it's always gonna be Gray anyway when you put  the foundation colour on the foundation it only changes texture but it stays to Gray... So annoying .. 

And even with all the dlc  we have only 4 large doors and 5 large windows ?? And if you look true all the windows and doors it would be nice to add like something so u can see how much grid spots it uses ?? Since there is only 1 window that's 3 spots and all others are 2 and 1 spots same as doors ... can't see how much grid spots they have untill you click it and you're like ahh doesn't fit .. 

14 Replies

• Bijvoorbeeld met kleding dit probleem *komt voor met meerdere sets* dan krijg je een outfit set dus zelfde merk zelf de style maar de top is andere kleur rood als het rokje .. zelfde komt voor met andere sets .. 

• usersly2226's avatar
    usersly2226
    7 years ago

Ik kijk nu per download en dit topje heeft een kleur die geen van de broeken of rokjes in dezelfde download heeft 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Net even gecheckt met onze Sims expert hier en dit is blijkbaar iets wat Simmers al sinds het begin af aan qua feedback geven, dus al iets van 5 jaar 😛

Om heel eerlijk te zijn, denk ik niet dat hier binnenkort een verandering aan komt, maar als we iets aanpassen dan zullen we dat aankondigen via onze social media kanalen.

• Als ze slim zijn zorgen ze met downloads dat de kleuren echt matchen want als je een kleren set maakt en 2 verschillende stoffen gebruikt lijkt het net alsof je hem te lang in de wasmachine gehad hebt 😂 en alle kleuren zwart in de game zijn grijs er zijn maar 3 echte kleuren zwart als je kijkt naar alle vloeren en muren 

Ik hoop dat ze het snel fixen want ik ben alleen maar bezig met bouw modus totdat ze eindelijk komen met de vampire fix kan nergens heen zonder dat er 6 dood gaan binnen in een huis 😎 

Die grimm reaper maakt overuren en als grimm reaper dood gaat komt er een tweede grimm reaper

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,903 PostsLatest Activity: 2 days ago