Sims 4 kan niet repareren
Hoi,
Ik wil zojuist de Sims opstarten, maar bij het opstarten krijg ik de volgende systeemfoutmelding: "het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden". Vervolgens geeft de EA app aan dat mijn bestanden corrupted zijn en de game gerepareerd moet worden. Prima, dacht ik. Echter, bij het repareren geeft EA aan dat er een probleem is met de veiligheidsmachtigingen van de app, en dat de download / reparatie niet voltooid kan worden. Hierbij wordt de volgende melding gegeven: "There's a problem with your security permissions. We couldn't access your system resources. Make sure your security permissions are configured correctly, and try again". Helaas kan ik beperkte oplossingen online vinden, en werken de oplossingen die ik wel kan vinden niet bij mij. Ik heb de bestandsmap van EA zowel in mijn documenten als in mijn program files volledige machtigingen gegeven, EA app als administrator opgestart, het een en ander geprobeerd met windows opdracht prompt, maar helaas werkt niets en houd ik dezelfde errors. Wie weet de oplossing? Alvast bedankt!