Forum Discussion

ClutteredbyS's avatar
5 years ago
Solved

Sims 4 Landelijk Leven bonus content mist

Hoi,

Ik kan de beloofde bonus content die je zou krijgen bij het kopen/downloaden voor 2 september nergens terugvinden. Is dit een bekend probleem?

• Hey allemaal,

Wat is er aan de hand?

We krijgen van meerdere kanten te horen dat spelers hun bonus content missen en hier wordt verder onderzoek naar gedaan vanuit onze kant. 

Update 24 Juli 

Mocht je het spel via een winkel gekocht hebben die niet meteen deelneemt aan deze actie en je mist jouw content willen we je vragen voor 2 September contact op te nemen met onze helpdesk zodat we kunnen kijken of we het alsnog voor je toe kunnen voegen.

Hoe neem ik contact op? Wat moet ik doen?

Mis je alsnog jouw content en had je deze wel moeten krijgen wil ik je vragen even contact te zoeken met onze helpdesk zodat ze met je kunnen kijken en het mogelijk voor je toe kunnen voegen. 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal dit tot de Nederlandse chat beschikbaar is in het Engels zijn. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
    2. Selecteer chat

- EA_Neil

18 Replies

• @ffmke Heb contact opgenomen met de site waar ik het gekocht heb en een paar seconden later kreeg ik al reactie met een code voor de bonuscontent. Voor mij is het nu opgelost! 🙂
  • Dat kan dus komen als je de uitbreiding hebt gekocht in een andere winkel, dan Origin, @jarilive en die winkels dus de extra inhoud er niet (standaard) erbij leveren.
    Zou je de productcode per e-mail krijgen, dan kan de extra inhoud een eigen (product)code hebben of zal je nog stappen doen om deze alsnog te kunnen krijgen.
    Het is onbekend of de helpdesk je daarmee kan helpen.
    Wordt de extra inhoud niet genoemd bij jouw gekozen winkel, dan zal deze ook niet erbij geleverd worden.
    Navraag doen bij deze winkel is een goed idee, toen je het ging kopen.

Zoals je zelf achter bent gekomen heeft dat iets te maken met het uitzetten van het kaveleigenschap, @EZuidhoek.
    Dat is een apart onderwerp. https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Sims-4-kan-niet-meer-koken/m-p/10541940#M11186

Groetjes.
  • Helaas heb ik op 20-8-21 dit spel ook gekocht; in de veronderstelling dat ik alles had gehad was het me nog niet opgevallen dat dit niet het geval is. 
    Zojuist viel het me pas op, bijna een jaar later. Ik vind het echt super jammer, vooral omdat ik nu alsnog de content niet meer kan krijgen â˜šī¸ 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

Hey @Lisamango0,

Dat is wel vervelend. Ook wel lastig dat je dit zo laat ontdekt! 

Kan je de bonus spullen wel vinden als je gebruik maakt van de informatie die ik al eerder heb gegeven? 

Kijk even hier

Laat even weten als je ze inmiddels hebt gevonden.

Alvast bedankt.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,990 PostsLatest Activity: 2 days ago