Forum Discussion

marel180's avatar
1 year ago

Sims 4 Nederlands gedownload, maar spel blijft in het Engels

Hi, 

Ik speel de sims 4 op een mac en sinds deze week is Origin omgezet naar de EA app, opzich geen probleem. Alleen staat het spel nu in het Engels. Ik heb het al meerdere malen opnieuw geinstalleerd na een handleiding en filmpjes op youtube te hebben gezien hoe de taal te wijzigen. 

Probleem alleen is, bij het opnieuw installeren staat het gewoon al op Dutch (Nederlands) maar als het spel opstart is het in het Engels. In de cache staat ook het Engelse pakket gedownload. 

Ik bouw vooral in de sims en Engels spreek ik ook wel, maar sinds sims 1 speel ik het al in het Nederlands en het is gewoon een gemaksdingetje als ik het gewoon in het Nederlands kan spelen. 

4 Replies

• Hey @marel180,

Alle begin is moeilijk en zeker voor de EA App voor Mac.

Je bent de eerste op het Nederlandstalige forum die meldt hier last van te hebben en ik heb even moeten spieken op het Engelstalige forum om een oplossing te vinden.

In deze link vind je een mogelijke oplossing: Solved: The Sims 4 only in English after going from Origin for Mac to EA app for Mac - Answer HQ

Die is wel in het Engels en als je hulp nodig hebt bij het vertalen, laat het me dan even weten. Kort gezegd komt het erop neer dat je de inmiddels al 'verouderde' EA App versie zult moeten vervangen door de nieuwste. Hopelijk werkt dat ook voor jou. 

Laat ajb even weten of je het hiermee kunt oplossen.

• marel180's avatar
    marel180
    1 year ago

Dank je wel @Trismagistos , ik zie inderdaad in de update dat ik een "oudere" versie heb 

Helaas is het me nog niet gelukt het te updaten, aangezien dat niet start bij mij. Ik wacht het gewoon nog even af en blijf het proberen de komende tijd. Ik las op het Engelse forum al dat er meer mensen last van hebben en dat er een onderzoek naar is. Hopelijk komt daar nog wat uit en kan het dadelijk weer in het nederlands spelen. 

• marel180's avatar
    marel180
    1 year ago

Hi @Trismagistos, het is mij vandaag eindelijk gelukt om het om te zetten 🥳

In het Engels spelen lukte ook, maar dit is toch gemakkelijker 

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,036 Posts