Forum Discussion
71 Replies
hoi ik had een vraagje wie is er hier bekend mee? ik heb het ook opnieuw verwijderd en gedownload maar hij blijft het zelfde aangeven
hieronder staat een bijdrage wat me pc aangeeft
@selenastreur Dit is een bekend probleem en ook hier kan je er informatie over vinden: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/MSVCP140-dll-ontbreekt-Origin-wil-niet-meer-opstarten/m-p/10092792#M9056
Je zal de Visual Studio onderdelen van Microsoft moeten downloaden. Die kan je hier vinden: De laatste ondersteunde Visual C++-downloads (microsoft.com)
Download en installeer eerst de x86 versie en daarna doe je hetzelfde met de x64 versie.
Als het goed is werkt daarna alles weer zoals het zou moeten.
Veel plezier met spelen. 😉
- @Trismagistos bedankt! ik ga het straks meteen proberen en laat je dan weten of het is gelukt
- @Trismagistos dus alleen dat programma downloaden wat je erbij hebt gezet?
@selenastreur Dat zijn twee programma's. Een is de versie voor x86 systemen en die ander, de x64 versie, is voor 64bit computers. Je zult ze allebei nodig hebben om de Runtime.dll fout te kunnen voorkomen.
Laat het even weten als je andere problemen tegenkomt.
Hartelijke groet.
hij geeft het nog steeds aan...
- @Trismagistos hij geeft het nog steeds aan terwijl ik die 2 heb gedownload
- @selenastreur heb je ook Origin opnieuw gedownload en geïnstalleerd? Dat stond ook bij de foutmelding. Kies dan voor niet voor de light versie maar de 'normale' uitvoering.
Hopelijk lukt het daar wel mee.
Veel succes. - @Trismagistos het is gelukt alleen nu als ik aanklik in orgin zelf dat ik de sims 4 wil spelen klik er op gaat het beeld weg alsof die het spel erop wilt doen maar dan kom ik weer bij scherm van orgin
- @Trismagistos weet niet of je een mailadres hebt dan ik het filmpje wat ik ervan heb gemaakt naar je sturen want hier lukt het niet op
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 22 hours ago
- 2 days ago
- 3 days ago