Forum Discussion

ambervdhoeven's avatar
6 months ago

Sims 4 uit eten: bedrijfskapitaal

Sims 4 uit eten aan het spelen.

Mijn restaurant had bij openen geen saldo. Deze kan echter pas open wanneer en een bedrijfskapitaal is.

Wanneer ik geld over wil maken van mijn huis kapitaal naar mijn bedrijfskapitaal, lukt dit niet. Ik druk op overboeking bevestigen, maar het geld blijft gewoon bij mijn huis kapitaal staan.

Uiteindelijk spullen uit het restaurant verkocht om toch open te kunnen.

Nu is dit kapitaal echter ook op en lukt het nu ook niet meer om spullen te verkopen.

Kortom, mn restaurant kan niet meer open.

3 Replies

• Erg_dodo's avatar
    Erg_dodo
    Newcomer
    12 days ago

Ik heb dit ook. 😞 Heeft u al een oplossing?

• Hoi @Trismagistos,

Bedankt voor je reactie en het meedenken!

Ik gebruik geen aangepaste materialen of mods, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb de link bekeken maar ik kan hier ook niks ontdekken wat ik nog niet wist of wat ik nog niet geprobeerd heb.

Ik heb zelfs geprobeerd om meubels te verkopen van mn restaurant, om mn saldo op te krikken, maar ook dat lukte niet. 

Saldo overdracht van het ene huishouden naar het andere wanneer sims bijvoorbeeld gaan samenwonen, of bij het openen van een dierenkliniek lukt weer wel. Meubels verkopen in bouwen op mn woonkavel gaat ook gewoon.

Heel gek dus, misschien een bug? Maar het lijkt mij dat meer mensen er dan last van hadden moeten hebben?

Ik wacht even een nieuwe update af en zal het dan eens opnieuw proberen.

Mocht iemand nog ideeën hebben, hoor ik het graag.

• Hey @ambervdhoeven,

Jammer dat je jouw restaurant alweer hebt gesloten! Het is me ook niet helemaal duidelijk waar het misging met de overdracht van het kapitaal/saldo. Normaal gesproken moet dat gewoon lukken.

Een van de champions op het Engelstalige forum heeft een uitgebreide pagina over het draaiend houden van een restaurant. Misschien heb je iets aan haar suggesties.

Restaurants in Sims 4 | Owning a Restaurant | What You Need to Know deze pagina is heel eenvoudig te vertalen naar  het Nederlands (met Google maar ook met Microsoft) 

Als je gebruik maakt van aangepast materiaal (mods en/of cc) dan kan het ook daardoor zijn misgegaan. Als je nog overweegt om een restaurant te beginnen laat het even weten. Wie weet kunnen de spe(e)l(st)ers hier je wel helpen.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,889 PostsLatest Activity: 2 days ago