Forum Discussion

BrokenMoons's avatar
4 years ago
Solved

Sims 4 wil niet opstarten

Ik heb gisteren Sims 4 gekocht via steam, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik een 'initialisatie' foutmelding (zie bijlage). Dit gebeurt zowel als ik het spel probeer te starten via Steam of via Origin. Origin lijkt daarna ook opnieuw op te starten. Wat gaat hier fout? 

• Hey @BrokenMoons 

Ik geef niet zo snel op!

Wat soms ook wel wil helpen is een herinstallatie van zowel Origin als Steam in die volgorde. Zorg er dus voor dat je allebei de apps eerst verwijderd volgens de standaard procedure via Apps en Onderdelen en daarna eerst Origin terugplaatst/installeert en daarna Steam. Ik heb het even nagevraagd maar ook de spelers die ik wel vaker om aanvullende adviezen vraag, weten niet waarom dat in sommige gevallen de oplossing brengt. Het vermoeden is dat dat te maken heeft met de voorrang die in de windows shell wordt gegenereerd.

Daarnaast heb ik ook de community manager gevraagd even naar jouw probleem te kijken dus voordat je rigoureuze stappen zet, vraag ik je toch nog even een aantal mogelijke stappen na te lopen.

18 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,941 PostsLatest Activity: 3 hours ago