Forum Discussion

snoesje2018's avatar
5 years ago
Solved

Sims gaan niet meer naar werk

Als m'n sims moeten gaan werken dan doet hij het niet 

Je krijgt toch meestal de keus van wel je thuis werken of naar werk zoiets als ik zoiets wel aanklikken straat er iets wits boven idk maar hebben jullie enig idee wat het kan zijn??

• snoesje2018's avatar
    snoesje2018
    5 years ago
    @Trismagistos Het is gelukt met behulp van een mod die aangeeft welke precies de boosdoener is nog bedankt voor de hulp

16 Replies

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @snoesje2018,

Als het alleen gebeurt met de mods dan zul je toch moeten kijken door ze eruit en in te stoppen welke de boosdoener is. Ik denk niet dat dit per bestand zo gevonden kan worden.

- EA_Neil
  • Update dit is dus het probleem blijkbaar 

Ik weet alleen niet hoe ik het in m'n mods vind want er staat dan dat er niks beschikbaar is met die naam 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

@snoesje2018 Als het goed is staat er bij die last exception van het tuning bestand ook dat het een outdated tuning mod bestand is. In mijn eerdere post heb ik al een suggestie gedaan om je modificaties allemaal te stallen op een andere plaats. In ieder geval buiten de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Het beste is om deze te plaatsen in een map op je bureaublad. 

Ook de suggestie om de 50% of de 50/50 methode te gebruiken heeft te maken met de hoeveelheid modificaties. Hoe meer je er hebt hoe bruikbaarder de 50% methode is.  Er zit echt niets anders op om ze te testen en het beste kun je dat doen op een nieuw spel. 

Speel pas verder met het spel waar je mee speelde als je het probleem hebt opgelost. Als je toch verder speelt of test met dat spel loop je het risico dat je de bug verder in je save inwerkt en dat dat spel  uiteindelijk onspeelbaar wordt. Je moet het dan als verloren beschouwen.

Daarnaast is het misschien verstandig om jezelf de vraag te stellen welke van de 3000 modificaties je nu werkelijk in je spel gebruikt. Ook lijkt het mij zeker verstandig om je modificaties en custom content van elkaar te onderscheiden in de map mods zelf. Zeker als je er zoveel hebt als jij. Misschien een goede tip voor de toekomst.

Zoals je misschien wel weet kan je mods maximaal een map dieper plaatsen. Ik sla alles op in een map gerangschikt naar maker, met een cc of mod voor hun naam om ze gemakkelijker terug te vinden.

Om terug te komen op jouw modificatie. omdat je niet alles hebt kunnen laten zien is het voor mij ook een beetje giswerk maar ik vermoed dat het een carrière trait is die hier een fout geeft. Waarschijnlijk geeft de carrière modificatie een conflict met bestaande carrières of eigenschappen (traits). In plaats van een foto zou je de knop prtsc/sysrq kunnen gebruiken die je bovenin in het midden van je toetsenbord kunt vinden. Je maakt dan een foto van het scherm.

Als je nog vragen hebt dan kun je die zeker hier stellen. 

Veel succes met testen van je mods.

• snoesje2018's avatar
    snoesje2018
    5 years ago
    @Trismagistos Het is gelukt met behulp van een mod die aangeeft welke precies de boosdoener is nog bedankt voor de hulp
  • RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago
    Zo veel aangepaste inhoud gebruiken is vragen om problemen, @snoesje2018.
    Ontdoe De Sims 4 van *alle* aangepaste inhoud. Hernoem de map van De Sims 4 die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat. Repareer daarna De Sims 4 via de Origin cliënt.
    Controleer of De Sims 4 is bijgewerkt.
    Vervolgens De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt, net als elk ander spel van Origin.
    Met een nieuwe gemaakte Sims / huishouden testen of je problemen verholpen zijn.
    De aangepaste inhoud worden mee opgeslagen met je spelvoortgang en ook nadat deze verwijderd zijn nog restanten achterlaten.
    Om achterhalen wie de mogelijke boosdoeners zijn, de 1/100 methode doen. Tevens alles bijwerken. De 50% methode niet gebruiken. Verouderde en de aangepaste inhoud die je nauwelijks gebruikt weglaten.
    Bij problemen of onduidelijkheid tijdens het gebruik van de bepaalde aangepaste inhoud, zal je de meestal toegevoegde documentatie lezen en anders, eens contact opnemen met diens maker.

Groetjes.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @snoesje2018,

Tof om te horen dat het gelukt is! Hopelijk heeft dit de save verder niet aangetast. Nu je weet welke het is, en mocht je hem graag alsnog willen gebruiken, kun je zien of er een nieuwe update uit is voor deze mod. Geen garantie maar sommige mods worden constant ge-update 🙂

Veel speelplezier en alvast een prettig weekend!

- EA_Neil

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,895 PostsLatest Activity: 2 days ago