@snoesje2018 Als het goed is staat er bij die last exception van het tuning bestand ook dat het een outdated tuning mod bestand is. In mijn eerdere post heb ik al een suggestie gedaan om je modificaties allemaal te stallen op een andere plaats. In ieder geval buiten de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Het beste is om deze te plaatsen in een map op je bureaublad.
Ook de suggestie om de 50% of de 50/50 methode te gebruiken heeft te maken met de hoeveelheid modificaties. Hoe meer je er hebt hoe bruikbaarder de 50% methode is. Er zit echt niets anders op om ze te testen en het beste kun je dat doen op een nieuw spel.
Speel pas verder met het spel waar je mee speelde als je het probleem hebt opgelost. Als je toch verder speelt of test met dat spel loop je het risico dat je de bug verder in je save inwerkt en dat dat spel uiteindelijk onspeelbaar wordt. Je moet het dan als verloren beschouwen.
Daarnaast is het misschien verstandig om jezelf de vraag te stellen welke van de 3000 modificaties je nu werkelijk in je spel gebruikt. Ook lijkt het mij zeker verstandig om je modificaties en custom content van elkaar te onderscheiden in de map mods zelf. Zeker als je er zoveel hebt als jij. Misschien een goede tip voor de toekomst.
Zoals je misschien wel weet kan je mods maximaal een map dieper plaatsen. Ik sla alles op in een map gerangschikt naar maker, met een cc of mod voor hun naam om ze gemakkelijker terug te vinden.
Om terug te komen op jouw modificatie. omdat je niet alles hebt kunnen laten zien is het voor mij ook een beetje giswerk maar ik vermoed dat het een carrière trait is die hier een fout geeft. Waarschijnlijk geeft de carrière modificatie een conflict met bestaande carrières of eigenschappen (traits). In plaats van een foto zou je de knop prtsc/sysrq kunnen gebruiken die je bovenin in het midden van je toetsenbord kunt vinden. Je maakt dan een foto van het scherm.
Als je nog vragen hebt dan kun je die zeker hier stellen.
Veel succes met testen van je mods.