Forum Discussion
5 Replies
- Heeft je Sim genoeg vaardigheid en de behoeft om dit te doen?
Kan je eens dit testen met een andere, @wieke1p?
Met een andere Sim? Op een andere kavel / in andere woning, als andere buurt / stad?
Zorg ervoor dat De Sims 4 is ontdaan van alle aangepaste inhoud.
De map van De Sims 4 hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" zal staan. Mocht je nog andere mappen met de naam "Sims 4" in zien staan, dan deze ook hernoemen of verplaatsen, buiten deze locatie.
Vervolgens de cache van de Origin cliënt leegmaken, zie hiervoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
De Sims 4 via de Origin cliënt laten repareren. Rechtsklik op de speltegel in je spelbibliotheek van de Origin cliënt en dan de optie "Repareren" kiezen.
Is dat De Sims 4 ook bijgewerkt naar versie 1.89.214.1030?
De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt, net als elk ander spel van Origin.
Met een nieuw gemaakte of standaard Sim / huishouden ga je testen of het probleem is opgelost.
Groetjes. Hey @wieke1p,
Voor het maken van kaarsen op de Von Lont & co kaarsenmaaktafel heb je naast bijen - of sojawas ook stukjes en beetjes nodig.
De stukjes en beetjes kan je vinden door in prullenbakken te zoeken (dat kan ook in de prullenbakken thuis) of je kunt overtollige producten en afval verwerken in de Recycleerder.
De sojawas kan je vinden door de bijproducten van de sojaplant te oogsten. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon bijen houden.
Hopelijk kun je vooruit met deze informatie.
Verl plezier met spelen. 😉
Ik had een keer een sim die level 10 had in dat level en nog kon die het niet maken die optie geeft die ook helmaal niet aan bij mij
Hey @wieke1p
Ik heb voor jou nog even een schermopname gemaakt en hier bijgevoegd.
In het rode kader zie je dat je voor het maken van een kaars ook stukjes en beetje nodig hebt.
Veel succes en veel plezier met spelen. 😉
- EA_Leeuw3 years ago
Community Manager
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 days ago
- 6 days ago
- 9 days ago
- 16 days ago