Forum Discussion

strobeka's avatar
strobeka
Rising Novice
29 days ago

spel sluit vanzelf na 5 min.

hallo,

waarom kun je the sims niet meer gewoon spelen in het afgelopen uur sluit het spel om de 5 min. vanzelf, lukt het dan wel om niet ineens te sluiten dan moet je elke verandering direct opslaan.

Zo kun je niet spelen de laatste 5 min. kon ik zelfs niets doen vlieg er direct weer uit niet leuk om als je bijna alles hebt van het spel niet eens te kunnen kijken wat je nieuw hebt

wanneer wordt dit opgelost

4 Replies

• strobeka's avatar
    strobeka
    Rising Novice
    18 days ago

dank je lotje

heb nog eens een test uitgevoerd en volgens deze is mijn videokaart het minium de rest was beter dan het minium.

Heb ondertussen nog even al de mods nagekeken en deze waren ook allemaal up-to-date.

Het spel sluit nu ook meer zo snel (zolang ik build mode niet open doe dan loopt het soms weer mis ) sla nu alles ook veel sneller op om niet weer alle te moeten opnieuw te moeten plaatsen en zolang het dit maar is kan ik er mee leven .

Ga wel mijn zoon nog even alles laten bekijken als hij terug is van zijn studie reis.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    19 days ago

Geen dank. Wel raar. Ik heb sinds woensdag ook een nieuwe laptop, maar ik heb dat probleem nog niet gehad. Ook ik heb alleen mods die up-to-date zijn.

• strobeka's avatar
    strobeka
    Rising Novice
    25 days ago

Nee lotje ik heb geen veroudere mods deze kijk ik bij elke update na en vervang ze indien nodig.

Ik heb dit probleem enkel sinds ik de business en hobby's heb, hiervoor had ik dit niet

mijn laptop is nog geen jaar oud , heb deze met mijn zoon (zelf een gamer) uitgezocht, hij wist wat ik nodig had 

er zijn meer mensen met dit probleem

maar toch bedankt

• Heb je misschien verouderde mods? En weet je zeker dat je computer nog aan de vereisten voldoen om het te spelen met de nieuwe uitbreiding erbij?

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,912 PostsLatest Activity: 43 minutes ago