Forum Discussion

hdchey101's avatar
1 year ago

uitbereidingspakketen verdwenen.

ik heb al een heel lange tijd geen sims meer gespeeld. nu heb ik een nieuwe computer, heb de sims terug gedownload.  mijn uitbereidingspakketten zijn allemaal weg zelfs het basisspel moest ik opnieuw instaleren. de laatste keer dat ik de sims gespeeld had was dit nog via origin. ik heb mijn code van mijn cd proberen ingeven deze was al gebruikt ( wat logisch is aangezien ik deze jaren terug heb moeten gebruiken op het spel te instaleren). al mijn uitbereidingspakketen zijn weg, ook mijn gespeelde tijd, ook al mijn werelden en dergelijke. alles is gewoon weg. wat enorm veel pijn doet aangezien ik heel veel tijd en geld in het spel heb gestoken en graag alles terug wens ik hoop dat ik hierbij geholpen kan worden. mijn account is nog steeds het zelfde. 

8 Replies

• Hey @hdchey101,

Heb je de EA app ook gedownload? Zo niet dan kan je dat hier alsnog doen:

https://www.ea.com/nl-nl/ea-app

Daarna kan je het beste De Sims 4 en alle uitbreidingen via die app downloaden. 

Laat ajb even weten of het daarmee lukt. Anders kijken we samen verder naar andere oplossingen.

• hdchey101's avatar
    hdchey101
    1 year ago

deze is al geïnstalleerd daarom dat ik het raar vind normaal wordt het dan automatische gedownload maar dit is nu niet het geval.  kan ik mijn uitbereidingspakketten nog terug krijgen heb hier wel voor betaalt? is wel al lan geleden  ik dacht misschien omdat het nu niet meer origin noemt dat er hier iets fout is gelopen? kan u mij helpen alstublieft? alvast bedankt.

• hdchey101's avatar
    hdchey101
    1 year ago
    @Trismagistos beste,

ik heb al een heel lange tijd geen sims meer gespeeld. nu heb ik een nieuwe computer, heb de sims terug gedownload.  mijn uitbereidingspakketten zijn allemaal weg zelfs het basisspel moest ik opnieuw instaleren. de laatste keer dat ik de sims gespeeld had was dit nog via origin. ik heb mijn code van mijn cd proberen ingeven deze was al gebruikt ( wat logisch is aangezien ik deze jaren terug heb moeten gebruiken op het spel te instaleren). al mijn uitbereidingspakketen zijn weg, ook mijn gespeelde tijd, ook al mijn werelden en dergelijke. alles is gewoon weg. wat enorm veel pijn doet aangezien ik heel veel tijd en geld in het spel heb gestoken en graag alles terug wens ik hoop dat ik hierbij geholpen kan worden. mijn account is nog steeds het zelfde. 

• hdchey101's avatar
    hdchey101
    1 year ago
    @Trismagistos
    deze is al geïnstalleerd daarom dat ik het raar vind normaal wordt het dan automatische gedownload maar dit is nu niet het geval. kan ik mijn uitbereidingspakketten nog terug krijgen heb hier wel voor betaalt? is wel al lan geleden ik dacht misschien omdat het nu niet meer origin noemt dat er hier iets fout is gelopen? kan u mij helpen alstublieft? alvast bedankt.
  • hdchey101's avatar
    hdchey101
    1 year ago
    @Trismagistos in het verleden heb ik al mijn uitbereidingspakketen ook via de app (toen nog origin genoemd geïnstalleerd.)
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    1 year ago

Hey @hdchey101,

Heb je jouw oude pc of laptop nog of heb je die weggegooid of weggegeven? Heb je de uitbreidingspakketten altijd via Origin aangeschaft of codes via Origin verzilverd? In dat geval zou je kunnen proberen om via de chat van de Nederlandstalige klantondersteuning jouw oude pakketten te laten installeren.

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account. 

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 17 hours ago
3,036 Posts