Forum Discussion

vlokske's avatar
1 year ago

Uitbreidingen sims 3

Ik zou graag mijn uitbreidingspakketten van sims 3 toevoegen aan EA.

Maar telkens als ik de code invul, krijg ik telkens dat code is geaccepteerd, maar daarna dat code niet kan ingewisseld worden om dit reeds al gebruikt is.

Dit zijn mijn eigen games dat ik aangekocht heb.

Enkel late night & generations is gelukt om toe te voegen, maar bv. bovennatuurlijk lukt mij da niet.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt! 

2 Replies

• Ik kan je er helaas niet mee helpen, maar bij mij is de sims 3 gewist bij de EAapp omdat je niet meer via daar meer kan spelen. Maar omdat dit gaat om de sims 3 wordt hij straks door en beheerder verplaatst naar overige simsspellen.

• Hey @vlokske,

Als je De Sims 3 in de EA app hebt kunnen vinden en je hebt de uitbreidingen ook via de Sims 3 store gedownload dan kan je altijd even contact opnemen met de klantondersteuning 

In de volgende link vind je de uitleg voor het gebruik van de ondersteuning: EA Help gebruiken

Als je hulp nodig hebt bij een spel klik dan op het kopje game-ondersteuning in de link hieronder. Als je hulp nodig hebt bij je account (betalingen etc.) klik dan op het kopje Account beheren in de link hieronder:

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 14 hours ago
3,036 Posts