Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
7 years ago
Solved

Uitbreidingspakket verschijnt niet

Ik speel de Sims 4 op Mac en heb de limited edition basis game in Origin. 

Normaal speel ik niet met veel met uitbreidingspakketten maar vandaag besloot ik de sims jaargetijden aan te schaffen.

Echter verschijnt deze niet in mijn game-bibliotheek en als ik opnieuw op aanschaffen klik, krijg ik de melding dat het spel al in mijn game-bibliotheek staat. 

De aankoop staat ook in mijn bestelgeschiedenis. 

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad? Of weten hoe dit opgelost kan worden?

• Yes heeft geholpen :D dank!! Overigens had ik zelf ook een nieuwe gebruiker aangemaakt op de Mac, toen zag ik het pakket wel. Dus ook dat helpt nog eventueel. 

16 Replies

• Yes heeft geholpen :D dank!! Overigens had ik zelf ook een nieuwe gebruiker aangemaakt op de Mac, toen zag ik het pakket wel. Dus ook dat helpt nog eventueel. 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago
    Top, bedankt voor jouw antwoord 🙂

Wel vreemd dat het op een andere gebruiker wel werkte.
  • Geen probleem. Ik vond dat zelf inderdaad ook heel vreemd, terwijl de account waarmee ik normaal gesproken speel "beheerder" is. Dit was overigens nog voordat ik de reset tool gebruikte. Maar het is gelukkig opgelost :D 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Met een nieuwe gebruiker heb je geen tijdelijke bestanden meer en heb je ook enkele andere verse nieuwe bestanden, misschien dat het daarom wel werkte.

Overigens is een nieuwe gebruiker aanmaken op de Mac wonderbaarlijk genoeg een oplossing die echt enorm veel problemen oplost. 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 2 days ago