Forum Discussion

monique23051's avatar
monique23051
Seasoned Ace
2 years ago

Voorwerpen werken ineens niet meer na nieuwe update en/of nieuw pack...

Hoi allemaal,

Ik heb vanaf dag 1 al 'te huur" en merk dat er wel wat bugs waren, maar zoals altijd zijn die er en ik meld ze meestal wel maar dit keer door gezondheid eventjes niet gedaan. Ik was al blij dat ik af en toe kon spelen. 1 bug kan ik echter nergens vinden online en dat is dat sommige apparaten dus 'kapot' gaan en blijven. Je kan ze niet repareren ofzo ze staan ook gewoon als niet kapot zeg maar. Ik heb 1 screenshot net gemaakt van een voorbeeld. Ik heb zo'n drank-maak apparaat (weet even de naam niet ik speel in het Engels) en mijn Sim had zelf er iets in gedaan van een druif en toen wou ze er dus 'spuitwater' van maken en dat was dus na paar minuten klaar en nu kan ze dus die drank niet verzamelen meer. Dit is al paar keer gebeurt en blijft gebeuren helaas. Dus denk dat dit wel echt een bug is want voorheen (voor te huur) werkte dit prima voor mijn sims-familie. Ik heb wel nog meerdere apparaten gehad zoals het wasmachine en droger die dus gewoon kapot waren maar er zat was in en die was klaar en dan blijft het dus gewoon 'staan' als klaar in feite maar je kan de was er niet meer in of uit doen. Helaas...Daar geen screenshot van maar goed. 

Oh ja dingen verkopen via Trendi werkt bij mij helaas sinds de update/pack niet meer goed. Ze kunnen het niet verkopen...Je moet wel 3/4/5x drukken eer dat je op verkopen kan drukken zeg maar en dan nog verkopen ze het niet...Bug?

Mocht er bij jullie wel al iets van bekend zijn geef me maar een Url ;-) dan ga ik verder zoeken. Dankjewel wederom,

Fijne jaarwisseling iedereen alvast en de beste wensen voor 2024 met veel geluk én gezondheid!

Groetjes Monique😇

1 Reply

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 7 hours ago
3,035 Posts