Forum Discussion

25caitlin07's avatar
2 years ago

Wilt iemand mij alsjeblieft helpen?

Ik speel de sims 4 op mijn wat oudere macbook van 2015, dat ging tot heden altijd erg goed totdat ik een nieuwe pack kocht namelijk de nieuwe kokerellen.

SIndsdien loopt in de game het spel vast, niks reageert meer.

waar ik nog veel erger last van had is dat de tijd doorgaat en mijn sims dus niks meer doen, mijn sim moet dan om 9 uur werken maar gaat uiteindelijk pas automatisch werken om 13:00 uur, de tijden kloppen voor geen meter, als ik het spel dan 3x opsla dan gaat het terug naar de goede tijd voor zo'n 5 min real time.

ik dacht natuurlijk dat los ik zelf wel ff op, haha je voelt hem al aankomen...

ik heb de game inmiddels 7 keer gerepareerd, dit doet echt helemaal niks.

Ik heb de game opgeslagen en alles over gezet op mijn harde schijf, de computer geupdate zodat ik meer ruimte kreeg en alles opnieuw gedownload en nog doet ie het niet.

toen dacht ik ik download de sims 4 gewoon opnieuw, nou zit ik met het probleem dat ik geen ruimte meer heb op deze poep laptop...

Mijn vraag was kan iemand mij helpen dit in game probleem te verhelpen? en wilt iemand mij op een jip en janneke manier uitleggen hoe ik via mijn harde schijf kan spelen want ik snap er echt niks van...

Ik speel nog steeds in origin, kreeg wel een melding dat dit aangepast moest worden naar de ea app maar die ken ik dan weer niet vinden in de app store of iets.

informatie laptop:

macbook air 13 inch, 2015

processor: 1,6 GHZ dual core intel core i5

geheugen: 8 GB,  1600 mhz DDR3

opstartschijf: macintosh HD

videokaart: Intel HD Graphics 6000 1536 MB

serienummer: C1MS478FH3QD

13 Replies

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,035 Posts