Forum Discussion

MissGit's avatar
MissGit
Newcomer
5 months ago

Sims 3 werelden probleem

Ik heb vandaag Hidden Springs en Roaring Heights gekocht via de EA App voor De Sims 3. De aankoop is gelukt en in de EA App staat dat alles is geïnstalleerd. Toch verschijnen de werelden niet in mijn Sims 3 Launcher en kan ik ze ook niet selecteren in het spel.

Ik heb al van alles geprobeerd: de launcher als administrator gestart, caches verwijderd, EA App herstart, en zelfs gekeken op de Sims 3 Store-site, maar daar worden de aankopen niet weergegeven, dus ik kan ze niet downloaden.

Ik heb eerder contact gehad via de live chat. De medewerker zei dat het probleem verholpen zou zijn, maar dat is helaas niet het geval. Nu is de chat gesloten en zit ik met content die ik niet kan gebruiken, terwijl ik er wel voor heb betaald. Dit is erg frustrerend.

Mijn verzoek: Graag zou ik willen dat jullie de werelden correct koppelen aan mijn Sims 3 Store-account, zodat ik ze daar kan downloaden en installeren.

Lukt dat niet, dan wil ik graag mijn geld terug zodat ik de werelden via een andere weg opnieuw kan aanschaffen.

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    5 months ago

Hoi MissGit​,

De Sims 3 werelden zijn ingewikkeld om werkend te krijgen (je bent heus niet de enige die gefrustreerd is hierover).

Maar je hebt dus een sims 3 store account? Dat is heel goed om te weten. Kan je controleren of je een email hebt gekregen met een code die je daar kan verzilveren?

Zo nee, dan zou ik contact opnemen met ons klantendienst voor een terug betaling (daar kunnen we helaas niet mee helpen hier op de forims). Probeer het dan om direct via ons website te kopen. Als het goed is krijg je dan wel een code. Dan kan je die verzilveren en via Mijn Store-account  >   Aankopen tot nu toe downloaden.

Hopelijk helpt dat. Helaas kan ik niet meer hulpzaam zijn via de forums, maar als je meer vragen hebt, laat het me alsjeblieft weten.

About De Sims Franchise Discussie

Bespreek De Sims Medieval, de originele De Sims, De Sims 2, De Sims 3, De Sims Mobile, De Sims FreePlay, en speculeer over de toekomst van de franchise, inclusief Project Rene.19 PostsLatest Activity: 24 days ago