Sims 3 werelden probleem
Ik heb vandaag Hidden Springs en Roaring Heights gekocht via de EA App voor De Sims 3. De aankoop is gelukt en in de EA App staat dat alles is geïnstalleerd. Toch verschijnen de werelden niet in mijn Sims 3 Launcher en kan ik ze ook niet selecteren in het spel.
Ik heb al van alles geprobeerd: de launcher als administrator gestart, caches verwijderd, EA App herstart, en zelfs gekeken op de Sims 3 Store-site, maar daar worden de aankopen niet weergegeven, dus ik kan ze niet downloaden.
Ik heb eerder contact gehad via de live chat. De medewerker zei dat het probleem verholpen zou zijn, maar dat is helaas niet het geval. Nu is de chat gesloten en zit ik met content die ik niet kan gebruiken, terwijl ik er wel voor heb betaald. Dit is erg frustrerend.
Mijn verzoek: Graag zou ik willen dat jullie de werelden correct koppelen aan mijn Sims 3 Store-account, zodat ik ze daar kan downloaden en installeren.
Lukt dat niet, dan wil ik graag mijn geld terug zodat ik de werelden via een andere weg opnieuw kan aanschaffen.