Forum Discussion

LuciusVorenus31's avatar
6 years ago

Problème ressource sur VCM

Bonjour,

Suite à mon ticket numéro : #47892103
J'ai constaté que je n'obtenais pas les ressources correspondant pour chacunes des nouvelles bases obtenues
lorsque j'ai débloqué ma B3 , j'ai obtenu 9.5M/ 11.5M/ 5.5M de ressources ce qui correspondant plutôt aux ressources d'une B2
idem lorsque j'ai débloqué ma B4, j'ai reçu 48M/ 65M / 28M ce qui correspond plutôt aux ressources d'une B3 !
Je ne sais pas si je suis le seul dans ce cas, mais sérieusement bravo ! je comprend mieux pourquoi je figure parmis les derniers, pas étonnant vu le préjudice !

Messieurs les techniciens, merci de bien vouloir faire le nécessaire
le serveur a débuté il y a 2 mois, çà fait un peu long deux mois de préjudice!
ce qui m'enlève tout espoir sur ce monde
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello,

Following my ticket number: # 47892103
I found that I was not getting the corresponding resources for each of the new bases obtained
when I unlocked my B3, I got 9.5M / 11.5M / 5.5M of resources which corresponds to the resources of a B2
ditto when I unlocked my B4, I received 48M / 65M / 28M which is rather the resources of a B3!
I do not know if I'm the only one in this case, but seriously bravo! I understand better why I figure among the last, not surprising considering the prejudice!

Gentlemen technicians, thank you kindly make the necessary
the server started two months ago, it's a long two months of damage!
which takes away all hope on this world
No RepliesBe the first to reply

About Tiberium Alliances General Discussion

Talk with other players about what is going on in your Command and Conquer: Tiberium Alliances game.1,164 PostsLatest Activity: 24 hours ago