Recent Content
Ea fc 25
lately i am really annoyed by the many malfunctions of ea fc 25. connection often drops, hangs, at sbc suddenly a different setup, sent back to main menu and so on. i pay for this game which is already quite expensive. i buy fifa points here and there but what do you get in return? frustration and a game that does not work properly!! what does EA have in return?2Views0likes0CommentsTransfermarket access on web app or compainion app
Hallo EA, Mijn account heeft nog steeds geen toegang tot de Transfermarkt in de Web en Companion App, terwijl ik al meer dan een week actief speel. Ik speel dagelijks Squad Battles, Rivals en Draft. Ik heb meerdere SBC’s voltooid. Ik heb spelers gekocht en verkocht op de console. Ik log elke dag in op de Web App, maar krijg nog steeds het bericht dat ik geen toegang heb. Kunnen jullie controleren of mijn account in aanmerking komt voor toegang? Alvast bedankt! En ik heb ook nog een foto Met vriendelijke groet, BodovcFc25 [Moved from FC 25 EN to FC 25 NL - CM]BodovcFc25Place FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer8Views0likes0Comments- 5Views0likes0Comments
FC 2025 online gamen 12 jarige lukt niet
Mijn zoon van 12 heeft FC 25 gekregen voor zijn verjaardag. Wanneer hij online wilt spelen krijgt hij de volgende melding: 'De online dienst is uitgeschakeld op je account voor playstation network wegens instellingen voor ouderlijk toezicht. Ga naar ea.com/unable-to-connect voor meer informatie'. Daardoor kan hij zowel niet Ultimate team als online gamen, ondanks dat op de PS5 wel een Plus abonnement zit en dit wel kon op de PS4 (met FC 25). De oplossing om via ouderlijk toezicht toestemming te laten aanvragen voor het spel werkt bij ons niet omdat we niet in een scherm komen om toestemming te vragen. Wie heeft de oplossing? Ik heb hier een diep ongelukkig kind die graag een sportief spel voor alle leeftijden wenst te spelen.8Views0likes0CommentsCrashing Game when playing
Hi I am encountering a problem when I want to play a match in Ultimate team, when i want to play squad battles, rivals or Champions the game does not work. I can see the opponents team, and the moment when the match should begin the game crashes. I get send to a report screen of playstation. I can play rush and the matches on the ps4 version. Does anyone know what the problem is? Thanks in advance.16Views0likes0CommentsLoan-player pack
Sinds gistermiddag heb ik een leenspelerspakket die niet geopend kan worden. Elke keer wanneer ik dit probeer word ik uit FUT gegooid. Vervolgens als ik een ander pakket wil verzilveren lukt dit ook niet, waardoor het kopen/ verhandelen van onder andere spelers dit onmogelijk maakt…27Views0likes0CommentsI did the 1500 points pack with SP points and a pack with informs.
I claimed everything besides the totw pack. If I want to claim it an error occurs and my game goes back. I have tried it many times but the pack stays in my unsorted items so i cant open any pack at the moment..11Views0likes0CommentsPack fout
Hallo ea ik heb vandaag een pack gekocht in de store en in deze pack kreeg ik nog een totw player pick. also ik deze probeer te claimen krijg ik een foutmelding en word ik uitgelogd van mijn account. kunnen jullie me helpen?geli1_Place FC 25 Bug rapportenFC 25 Bug rapportenNew Spectator8Views0likes0CommentsSeizoen 5 wekelijks spelen compleetmaker
Ik heb afgelopen weken 5x de seizoen 5 wekelijks spelen doelstelling gehaald. Dit weet ik, omdat ik vorige week mijn fantasy fc-garantiepakket (beloning voor de doelstelling 4x te voltooien) op woensdag geopend heb na het spelen van div. Rivals. Echter heb ik deze week ook mijn wekelijks spelen gehaald en heb ik hier geen beloning voor gekregen. Ik blijf staan op 4/5. Ook komt er geen nieuwe mogelijkheid om de doelstelling te halen. Hierdoor loop ik een ander fantasy fc-garantiepakket en een 1x 90+ x4 FS/AG/FFC mis. Mijn vermoeden is dat er een fout was in het verversen van de wekelijkse doelstelling of bij het completen van de wekelijkse doelstelling en de doorkoppeling naar de seizoensdoelstelling. Hier baal ik enorm van. Hebben meer mensen dit probleem? Ik heb dit probleem op de ps4.ALEC151Place FC 25 Bug rapportenFC 25 Bug rapportenNew Spectator23Views0likes0CommentsRefresh Fantasy League
Hi, Yesterday morning I checked the timer for the Fantasy League (12) and saw that I had a full day to complete the 12. I did my second round ending up with 20 wins with the refresh timer on 12 hours left for the next refresh. Today I wanted to finish the league and was not amused to find out it did not refresh. Why was the timer there. I thought I had enough time to complete the league and now im emty handed. picture is proof for the timer. This screenshot was made yesterday at 12:18.44Views0likes0CommentsI won a game of champions but the game got an error wich leaded to a loss
I was playing champions and I was winning. The game ended 4-2 with a win for me I wanted to press x to go to te main screen. But then an error appears and lost the game ea can u give me compensation for it because this Is a disgrace5Views0likes0CommentsTransfermarket op web app
Dag ea forums kun je voor mij aub dit probleem fixen want ik vindt het stom dat ik gewoon is op de companion app wil spelen (niet thuis) maar dan kan ik niet op de transfermarket maar het is niet geblokkeerd en ik heb niks fout gedaan en ik speel ook dagelijks op de console op mijn account dus is snap het probleem niet. Er is ook nog een foto voor verduidelijking. En wat er op de site staat heb ik allemaal al bekeken en er was geen probleem.BodovcFc25Place FC 25 Algemene discussieFC 25 Algemene discussieSeasoned Newcomer7Views0likes0CommentsSEizoen 5 wekelijks spelen compleetmaker
Bij mij staat er als eind beloning 1x90 x4 FS/AG/FFC en niet 90+ Zijn er nog spelers die dit hebben aub? Het zou 90+ moeten zijn.Graag hier melden aub. (CM: Thread moved from EN EA FC 25 to NL EA FC 25. Please post in the language of the board.)40Views0likes0CommentsGeluidsniveau ea fc25
Al sinds de vorige editie van Ea Fc is het geluid van het spel super zacht. Alle in game audio opties staan max open, maar toch moet ik (in tegenstelling tot andere spellen) het geluid van mijn tv minimaal op 55+ zetten om het gelijkwaardig te krijgen met andere spellen. Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben/een oplossing weten?3Views0likes0CommentsPlaceholder_2 Goal sound
So I was going through my goal sounds and found out that there is a sound named Placeholder_2. This one doesn't play anything? It will keep playing the previous selected goal sound. Also I was trying to find I will survive as goal sound in UT but i can't find it. Anyone an idea if it even is in UT?16Views0likes0Comments