De Sims 4 Algemene discussie Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.
De Sims 4 Algemene discussie Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.
Recent ContentMost RecentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:TagStoring openen Sims4 Sinds lange tijd heb ik EA nog eens gedownload om mijn Sims nog eens te spelen. Bij het openen van de Sims kreeg ik telkens deze melding, daarna sprong het weer op de startpagina van EA. Wat moet ik ...EA kan het bestand niet vinden. Gisteren voor mijn werk lekker Sims 4 gespeeld. Na mijn werk, wil ik verder gaan, krijg ik de melding dat het systeem het opgegeven bestand niet kan vinden. Hoe dan zo ineens?!?! Please help, mijn ni...weird toddler head movements Video 2 - YouTube anyone know how to fix this bug? Vastlopen ingame Sims4 Vandaag wilde ik na de update van gisteren (Inbrekers) nog eens de sims4 spelen. Eerst zelfde gameplay gebruikt waar ik ben mee geëindigd. Tussen 5 à 10 loopt mijn spel vast. Alles blijft stilstaa...Sims 4: Uit Eten: Probleem met bedienen in restaurant Hallo! Sinds kort ervaar ik problemen met de bediening in mijn restaurant. Alles verliep voorheen goed. Had ondertussen al 4 sterren en klanten waren tevreden. Alle werknemers zijn goed getraind...Zwart scherm bij opstarten sims 4 Hallo, Bij het opstarten krijg ik een zwart scherm en valt de sims 4 uit. Ik zie het blauwe start scherm van sims 4 en hoor de muziek maar na een tijd stopt de muziek en wordt mijn scherm zwart. Ik...De feestdagen komen eraan! - Update 03-12-2024 PC: 1.111.102.1030 / Mac: 1.111.102.1230 Console: Versie 2.04 Feestvoorbereidende Simmers, Het is weer die tijd van het jaar waarin we ons voorbereiden op de feestdagen, en we komen met...Re: nieuwe ideeen voor de sims 4 Titel: Sims of the Forbidden Dimensions Beschrijving: Stel je voor dat De Sims 4 een uitbreiding krijgt die de grens tussen realiteit en andere dimensies doet vervagen. In deze grimmige, mysterieuze...Boe-tastische veranderingen! | Update 22-10-2024 PC: 1.110.265.1030 / Mac: 1.110.265.1230 Console: 2.01 Soel, soel, spookSimmers! Dit Halloweenseizoen roepen we griezeltastische verrassingen op met de release van het De Sims 4 Leven en Dood Ex...Naar normale sims Ik ben een weerwolf maar ik heb alles al afgezocht naar een boekje in de tunnels maar op heden nog geen boekje gevonden ! Is er ook een cheat voor dat ik geen weerwolf meer ben ? Ik heb testingcheats...gui opent niet. ik kan de gui niet openen, ik krijg dan een foutmelding. ik kan nu week 2 niet afronden omdat ik mijn beloningen niet kan ophalen. DirectX 11 (DX11) voor De Sims 4 - Een stap-voor-stap handleiding DirectX 11, afgekort als DX11, is een set stuurprogramma's van Microsoft die de visuele en audioprestaties voor games verbeteren. Door DX11 toe te passen op De Sims 4 op een compatibele pc kan dit re...EA, veel beloven weinig geven..... Nog steeds geen beloofde "gallery news feed" met de laatste patch update van 18.9.2024?!. Ik geef het op! (CM: Thread moved from EN TS4 to NL TS4. Please post in the language of the board per ru...Omarm de verandering - Update: 18/09/2024 Veeg naar rechts voor een kleurrijk seizoen en veeg naar links voor bugs. Update 18-09-2024 PC 1.109.185.1030 / Mac 1.109.185.1230 Console: 1.98 Soel Soel Simmers! Deze patch is g...Kwaliteit van leven (en liefde) - Update: 8/8/2024 PC: 1.108.349.1020 / Mac: 1.108.349.1220 Console: 1.97 Soel Soel, Simmers! Deze update bevat een aantal verbeteringen, zoals meer opties voor het versieren van spoken en vampiers in Stapelver...Verholpen relatieproblemen - Update: 26/07/2024 Update: 26/07/2024 PC: 1.108.335.1020 / Mac: 1.108.335.1220 Simmers, De release van vandaag bevat oplossingen voor Sims die gemeen zijn, ongepaste relaties en telefoongesprekken, plus a...Knipperen verholpen - Update: 25/07/2024 Update: 25/07/2024 PC: 1.108.329.1020 / Mac: 1.108.329.1220 Simmers, Vandaag brengen we een snelle oplossing uit voor een probleem dat spelers treft die hebben geüpdatet naar de meest rece...bug since new update Hey guys, My game keeps on getting frozen mid game. I didn't have this problem this afternoon but a few hours later and doing to update my game keeps on getting frozen. Maybe it is good to know th...De liefde hangt in de lucht! Zet de eerste stap - Update 23/07/2024 Update: 23/07/2024 PC: 1.108.289.1030 / Mac: 1.108.289.1230 Console: 1.94 Soel Soel, Simmers! We zijn stapelverliefd op alle nieuwe functies van de basisgame en de verholpen problemen ...Inlog-evenement beloningen gereset Hoi, Ik had afgelopen week de eerste 3 beloningen van het inlog-evenement opgehaald. Nu open ik vandaag mijn Sims game weer en zijn ze alle 3 niet meer opgehaald en moet ik weer opnieuw beginnen met...
About De Sims 4Deel je Sims 4-creaties, bespreek verhalen, krijg hulp bij uitbreidingen en updates, of help anderen op ons vriendelijke forum.