Forum Discussion

lindetwiNL_'s avatar
4 years ago

Bij mij werkt de hele club functie niet en ik krijg maar geen hulp

hallo beste lezer. ik zit al sinds dat de club functie er is met het probleem dat ik wel clubs kan joinen, MAAAAR het menu verandert nooit. ik kan niet uit clubs, ik weet niet eens hoe het er wel uit zou moeten zien. het menu blijft permanent op de club zoek pagina. ik heb al meerdere pogingen gedaan op de engelse forums hulp te vragen, maar de comunity manager reageerde alleen met: dat zou aan de nieuwe update moeten liggen terwijl ik het al maanden heb. er is ook geen andere mogelijkeheid voor support anders dan deze forums en dan kom ik hier om niet serieus genomen te worden. het zou fijn zijn als ik op een of andere manier hulp kan krijgen

op foto 1 is te zien wat ik krijg ook al zit ik in een club en 2 is de club waar ik op dat moment al in zat en het enige wat ik kan doen is een request sturen ook al zit ik erin. ik kan niet comuniceren of wat dan ook met de club functie. ik kan ook niemand anders vinden met precies hetzelfde probleem.

ik wordt hier echt hopeloos van

Aangepast door EA_Neil. Snap de frustratie maar denk aan het taalgebruik

8 Replies

• voor de duidelijkheid: het wel of niet in een club zitten verandert niks aan het menu.

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    4 years ago

Hey @lindetwiNL_,

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem bent aangelopen en dat dit blijft gebeuren. Ik heb even rondgevraagd maar heb mogelijk niet meer informatie dan je al gevonden hebt op het Engelse forum.

Wat je nog kunt proberen, mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, is zien of je wel een club kunt joinen als je dit via de Origin versie van Apex probeert in plaats van de versie op Steam.

De meeste club problemen die we zien hebben vaak te maken met het wisselen tussen verschillende platformen of het hebben van verschillende platform accounts op hetzelfde EA account dus mogelijk gaat hier iets fout.

Alhoewel ik snap dat het frustrerend is wil ik je wel vragen hier op het forum aan jouw taal gebruik te denken.

- EA_Neil

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    @lindetwiNL_,

Kun je ons daarbij ook laten weten of je toevallig tegen foutmeldingen aanloopt bij het proberen te joinen van een club (bijvoorbeeld "Club Operation 5 failed -1")?

- EA_Neil
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    Hey @lindetwiNL_,

Het is geen ideaal antwoord, dat snap ik, maar kan mogelijk de oplossing zijn als je voorheen op Origin speelde en over bent gegaan naar Steam sinds.

Je hebt niet toevallig ooit een Xbox/Ps4/Steam koppeling van jouw account afgehaald en op dit EA account gezet?

- EA_Neil
  • @EA_Neil ik heb nu de game via origin en steam. het probleem is er nog steeds ook via origin. ik weet vrijwel zeker dat ik steam pas sinds kort voor de eerste keer heb gelinkt, omdat ik voorheen niet eens wist dat het gespeelt kon worden via steam en ps4 en xbox heb ik niet. ik kan nu wel een club aanmaken dus ik weet nu eindelijk hoe het menu eruit moet zien dus ik weet nu zeker dat er wat mis is met mijn game. ik heb steam ook laten checken op fouten, maar er waren geen download problemen gevonden. ik heb nu absoluut geen idee wat ik nog kan doen.
  • EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    4 years ago
    @lindetwiNL_,

Het was het proberen waard. Sorry om te horen dat dat niet gelukt is.

Ik heb mijn collega van de Apex community gevraagd of er nog meer suggesties zijn maar helaas lijkt dit niet het geval. We kijken of we het door kunnen sturen om te zien of er mogelijk nog iets is maar voor het moment hebben we helaas geen oplossing voor je.

- EA_Neil

Featured Places