Forum Discussion

fabulosottv's avatar
fabulosottv
Newcomer
7 hours ago

Subject: Connection Error Code 154140716 – Apex Legends Mobile

Hello EA Support Team,

I am reaching out to report a persistent connection error I have been experiencing in Apex Legends Mobile. The error code displayed is 154140716, which prevents me from connecting to the game servers and accessing the game entirely.

This issue has been occurring consistently and does not appear to be related to my internet connection, as all other apps and games work normally on my device.

I kindly request that your technical team investigate and resolve this error on your end, as it seems to be a server-side or authentication issue rather than a local problem.

Please provide an update on when this will be fixed or any workaround available in the meantime.

Thank you for your attention to this matter.

1 Reply

• Assunto: Erro de Conexão Código 154140716 – Apex Legends Mobile

Olá, Equipe de Suporte da EA,

Estou entrando em contato para reportar um erro de conexão persistente que estou enfrentando no Apex Legends Mobile. O código de erro exibido é 154140716, que me impede de conectar aos servidores do jogo e acessá-lo por completo.

Esse problema ocorre de forma constante e não parece estar relacionado à minha conexão com a internet, já que todos os outros aplicativos e jogos funcionam normalmente no meu dispositivo.

Solicito gentilmente que a equipe técnica investigue e resolva esse erro, pois aparenta ser um problema no lado do servidor ou de autenticação, e não um problema local.

Por favor, me informem quando isso será corrigido ou se há alguma solução alternativa disponível enquanto isso.

Obrigado pela atenção.

Featured Places

Node avatar for Apex Legends Problemas técnicos & bug

Apex Legends Problemas técnicos & bug

Está tendo problemas com Apex Legends? Junte-se aqui para encontrar ajuda com conectividade, problemas de desempenho, travamentos e mais.Latest Activity: 3 hours ago
4,238 Posts