Forum Discussion

MestreAreia's avatar
2 years ago
Solved

UNBAN request

Olá, fui hackeado na minha conta do EA Play, meu email foi trocado para [edit: email address removed] e perdi também a senha, tanto que a pessoa que me hackeou estava logada na Russia, e eu sou do Paraná/Brasil, hoje tentei acessar e consegui recuperar minha conta via telefone pessoal, que é [REMOVED], Agora não consigo alterar o e-mail principal da conta e estou tentando remover os acessos desse hacker, por favor removam esse banimento para que eu possa recuperar minha conta do Battlefield 2042

Edit: Moved thread to Portuguese language Battlefield forums. Removed phone number. Do not post personal details in public forums. -CM

• EA_Aljo's avatar
    EA_Aljo
    2 years ago

@MestreAreia 

We cannot help with banned accounts over Answers HQ. For more information on bans, as well as instructions for disputing them, please see the article here.

6 Replies

• EA_Aljo's avatar
    EA_Aljo
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

@MestreAreia 

We cannot help with banned accounts over Answers HQ. For more information on bans, as well as instructions for disputing them, please see the article here.

• @EA_Aljo i tried, but i'm never answered on my email, i cant change it cause it was hacked, i need to get my response on the secondary e-mail
  • EA_Aljo's avatar
    EA_Aljo
    2 years ago

@MestreAreia 

Please contact an advisor for assistance by opening a case here. We cannot help with bans over Answers HQ.

• EA_Edu's avatar
    EA_Edu
    12 months ago

Olá @MestreAreia, passando para verificar se conseguiu obter ajuda na sua situação?!, como indicado nestes casos terá de falar diretamente com o nosso suporte.

Espero que tenha ficado solucionado!

• EA_Edu's avatar
    EA_Edu
    12 months ago

[Tópico encerrado pela administração por falta de resposta]

About Battlefield 2042

Discuta as últimas notícias e informações sobre o jogo Battlefield 2042 nos fóruns da comunidade.1,028 PostsLatest Activity: 21 hours ago