Forum Discussion

SniperMogiano's avatar
SniperMogiano
Seasoned Novice
5 months ago

I want my 12xp compensation!!

Almost a week, and no compensations yet!!!??? Come on EA!!! ARE YOU GUYS REAL??? DO THE RIGHT THINGS!!!

Was unable to play from 12am to 6pm on friday BF6 debut... Phantom edition and no xp's compensation for me!!! What a shame!!!

Come on EA!!!

5 Replies

• Lt_n0c's avatar
    Lt_n0c
    Rising Novice
    5 months ago

Same here im in brazil  and was unnable to play at launch! do not receive the xp !

• Sategat's avatar
    Sategat
    Rising Novice
    5 months ago

E eles não respondem ninguém. Não dão nenhum tipo de satisfação.

eu já pesquisei e vi que podemos processar a EA caso não cumpram com o prometido. Eu vou aguardar até o lançamento da primeira temporada. Se não mandarem a minha compensação vou entrar com processo. O código do consumidor está do nosso lado 

• SniperMogiano's avatar
    SniperMogiano
    Seasoned Novice
    5 months ago

Im with you!!! PLease if it was needed, send me a private message for help to do it too...

• Makavellik96's avatar
    Makavellik96
    Seasoned Newcomer
    5 months ago

parte da compensação é o passe de batalha, e pela lei brasileira não deve apenas ser entregue, vc deve ter tempo de usufruir, não adianta eles entregar faltando 1 dia pro passe acabar. 

se não for resolvido eu tambem vou processar.

Featured Places

Node avatar for Battlefield 6 Discussão geral

Battlefield 6 Discussão geral

Junte-se à comunidade de Battlefield 6 para obter informações e atualizações sobre o jogo, conversar sobre táticas e compartilhar momentos no Battlefield.Latest Activity: 1 hour ago
553 Posts