Forum Discussion
11 Replies
- EA_QueenBee3 years agoCommunity ManagerHoi @joellevalencia,
Dus het is net alsof de EA app steeds crasht wanneer je probeert aan te melden? Best een apart probleem. Kan je een DxDiag met mij delen, alsjeblieft? Hopelijk kan ik dan zien wat het probleem is:
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Mag ik ook vragen wat je al hebt geprobeerd om dit op te lossen? Hoi,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Na het downloaden van de EA desktop app voor Windows, sluit de app automatisch af na het invoeren van de inloggegevens.DxDiag bijgevoegd. Bedankt!
Groet,
Z030
Hey @Zilla030,
Ik heb even naar jouw situatie en de bijgevoegde DxDiag.txt gekeken.
Er vallen wel een paar zaken op: jouw Windows versie in niet de meest recente. De laatste onderdelen update die je hebt uitgevoerd was in november 2021. In een aantal gevallen kan dit tot problemen leiden. Waarschijnlijk heb je ook niet voldoende vrije schijfruimte voor die update. Hiervoor heb je ca. 85GB nodig en je hebt op dit moment maar 63GB vrije ruimte van de beschikbare 256GB. Helemaal onderin de DxDiag.txt wordt het probleem van de Windows update ook herhaalde malen duidelijk.
Het advies is om wat ruimte op je C: drive vrij te maken (maak desnoods even gebruik van de OneDrive of beter nog van een externe harde schijf en voer de Windows update desnoods handmatig uit.
Stuurprogramma's handmatig bijwerken in Windows (microsoft.com)
Hopelijk heb je hier wat aan.
Hoi @Trismagistos
Bedankt voor je reactie en het toelichten van DXDiag bestand, ik begreep er geen snars van 😉
Ik ga kijken of ik hiermee aan de slag kan, bedankt voor je hulp!
Groet,
Danny
Hey @Zilla030,
Het duurt ook w even voordat je een DxDiag.txt kan lezen en nog iets langer voordat je die diagnostische gegevens in redelijke lekentaal kunt verwoorden. 😉
Hopelijk kun je met de vertaling wel wat meer.
Laat ajb ook even weten of alles is gelukt.
- @Trismagistos Het lijkt er op dat de oplossing eenvoudiger was dan we dachten. Ik vermoed een bugg in de EA app voor windows. Als je het hokje 'keep me signed in' uitvinkt, dan start het wel. Als je hem aangevinkt laat, heb ik weer hetzelfde probleem. Neemt niet weg dat ik wel meer ruimte voor de c-schijf kan kopen.
Thanks voor de tips en hulp! Hoi! Ik heb hetzelfde probleem. Zou je even naar mijn DxDiag kunnen kijken?? Bedankt!
Hoi! Ik heb hetzelfde probleem, zou je ook even naar mijn DxDiag kunnen kijken? Bedankt!
Hey @plopkop,
Jouw vraag is blijkbaar ergens tussendoor geschoten want ik zie je verzoek vandaag pas binnenkomen.
Ik heb jouw DxDiag.txt even doorgenomen en heb wel wat suggesties voor je. De eerste is zorg ervoor dat je je Windows versie update. En, dan heb ik gelijk ook de vraag of je de Win 11 versie er zelf hebt opgezet of dat je die door Windows hebt laten uitrollen?
Kijk hoe dan ook even bij Lenovo zelf of je de juiste drivers hebt: laptops and netbooks :: thinkbook series :: thinkbook 14 g2 are :: 20vf Lenovo PC Support - Lenovo Support NL
en kies voor deze updates.
Dan zou je er baat bij kunnen hebben om te onderzoeken of jouw Norton versie nog functioneel is. Kan het kloppen dat je de licentie niet hebt verlengd?
Als je alle drivers en toebehoren heb geüpdatet, laat dan even weten of het daarmee wel lukt.
HEEL ERG BEDANKT!! De 'keep me signed in' uitvinken heeft mijn probleem opgelost. Ik had zelfs in mijn folders één per één moeten verwijderen, dat had EA mij 'geadviseerd'. Lukte niet maar uwe wel. Nogmaals, heel erg bedankt!
About EA app Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 2 hours ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 2 months ago